کتاب اسپیکینگ و کتاب لغات ضروری برای آیلتس استاد حمیدی

کتاب اسپیکینگ و کتاب لغات ضروری برای آیلتس استاد حمیدی با نامهای  SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION  و   SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION   برترین کتابهای موجود برای آموزش آیلتس می باشند.

  • کتاب اسپیکینگ و کتاب لغات ضروری آیلتس استاد حمیدی

کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION نوشته استاد حمیدی متمرکز شده بر مهارت اسپیکینگ آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال و کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION  استاد حمیدی  متمرکز بر لغات و واژگان ضروری آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال می باشد.

 

استاد حمیدی پس از کسب موفقیت در گرداوری مطالب مختلف و نوشتن بهترین کتاب اسپیکینگ برای آیلتس تصمیم بر این گرفت تا شروع به نوشتن کتاب جدیدی بر پایه تقویت دایره لغات ضروری برای آیلتس کند، که این کتاب تا چندی دیگر در تمامی کتابفروشی های کشور در دسترس زبان آموزان عزیز خواهد بود. به گفته بسیاری از زبان آموزان استاد حمیدی استفاده از کتاب اسپیکینگ ایشان به آنها این توانایی را داد تا بتوانند در آزمون اسپیکینگ آیلتس موفق به کسب نمره 7 به بالا شوند. در نظر دانشجویان آیلتس استاد حمیدی کتاب استاد حمیدی موجب شد تا دیدگاه جدیدی را ایشان نسبت به روند پاسخگویی به سوالات اسپیکینگ آیلتس پیدا کنند و نتیجه کسب این مهارت پل موفقیت آنها در آزمون آیلتس بوده است و موفقیت خود را مدیون قابلیت پرورش اعتماد به نفس این کتاب برای داوطلبان آزمون آیلتس می باشند. 

کتاب اسپیکینگ استاد حمیدی با نام SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION  و کتاب دایره لغات آیلتس ایشان با نام SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION خواهد بود که در واقع استاد حمیدی پس از نوشتن کتاب اسپیکینگ خود قابلیتهای خود را به دنیای پیچیده ولی در عین حال زیبای آیلتس چه در ایران و چه در شیراز به اثبات رساند و به زودی با چاپ کتاب دایره لغات ضروری آیلتس خود شاهکار دیگری را در عرصه آموزش آیلتس به داوطلبان و دوستداران آیلتس و زبان انگلیسی ارائه خواهد کرد.

 

تمامی متقاضیان این دو کتاب در سراسر کشور می توانند از طریق شماره های 09164426113 09039635025 / 09917036656 این کتاب ها را سفارش دهند.

هزینه پست با متقاضی کتاب می باشد. 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top