خرید مدرک آیلتس تنها یک فریب است

به گفته استاد حمیدی خرید مدرک آیلتس تنها یک فریب است. اگر به دنبال مهاجرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور بوده باشید احتمالا در مورد خرید مدرک آیلتس در ایران مطالبی دیده یا شنیده اید.

متاسفانه عده ای همیشه به دنبال راه میان‌بر هستند و دلالان هم همیشه مشتریان ساده را راحت تر فریب می‌دهند. این دفعه اما نوبت به آیلتس رسیده است. و دلالان با ادعاهای واهی مثل فروش مدرک آیلتس با استعلام! یا فروش مدرک آیلتس تضمینی اقدام به کسب درآمد و فریب مردم می‌کنند.

اما سؤالی که احتمالا ذهن شما را هم درگیر خود کرده است این است که مرجع رسمی صدور مدرک آیلتس کجاست؟

در ارتباط با خرید مدرک آیلتس یا آیلتس بدون امتحان در ابتدا استاد حمیدی بیان کرد که گرفتن مدرک آیلتس معتبر بدون دادن آزمون، غیرممکن است. برای آزمون دهندگانی که در سراسر جهان آزمون آیلتس می دهند، فعلا مؤسسه استرالیایی IDP    و مؤسسه انگلیسی British Council  مصحح آزمون و صادرکننده مدرک رسمی آیلتس هستند. مدرک آیلتس فقط به خود آزمون دهنده تحویل داده می‌شود و استعلام مدرک نیز توسط هر شخصی قابل انجام نیست. در این مورد کاملا امنیت و حریم خصوصی آزمون دهنده حفظ می‌شود.

برای استعلام اینترنتی مدرک آیلتس می‌توان به بخش استعلام مدرک آیلتس در سایت IDP مراجعه کرد. برای استعلام مدرک آیلتس روی لینک زیر کلیک کنید.   https://www.ieltsinshiraz.com/pagelines/estelam-ielts 
همچنین در مراکز رسمی برگزارکننده آزمون آیلتس در ایران نیز داوطلب را برای دریافت کارنامه، راهنمایی خواهند کرد.

 

خرید مدرک آیلتس دروغ است و مدرک آیلتس پولی، جعلی است!
 

اگر عبارت آیلتس پولی یا خرید مدرک آیلتس و یا آیلتس بدون آزمون را در اینترنت جستجو کنید مدعیان دروغین فروش چنین مدارک جعلی را خواهید یافت. اما بهتر است بیشتر در مورد مراکز رسمی آموزش آیلتس و نیز سنترهای برگزاری آزمون آیلتس در ایران که همه با تایید سازمان سنجش آموزش کشور به رسمیت می‌رسند، تحقیق کنید.

استاد حمیدی با سالها سابقه، برگزارکننده دوره‌های خصوصی و تضمینی آموزش آیلتس است و داوطلبان آزمون آیلتس می توانند از طریق شماره تلفنهای 09164426113  مشاوره رایگان بگیرند.

همچنین شایان ذکر است که هزینه آزمون آیلتس در ایران نیز توسط سازمان سنجش اعلام و در سایت سازمان سنجش و سایر رسانه‌ها منتشر می‌شود.

 

 

 

دیگر مقالات مرتبط:

مقالات لیسینینگ
مقالات اسپیکینگ
مقالات ریدینگ

مقالات رایتینگ
مقالات عمومی آیلتس
نظرات و توصیه های امتحانی
نمونه امتحانات آیلتس سراسرجهان

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top