کلاس مکالمه

برای تقویت مکالمه زبان انگلیسی در زمینه های:

 مکالمه روزمره، مکالمه تجاری، مکالمه کاری و مکالمه برای سفارت و رسیدن به سطح مکالمه روان و شیوا و همچنین به کار بردن جمله های صحیح با بهترین واژگان بصورت کاملا طبیعی کلاس های گوناگونی در شیراز برگزار میشوند که در این خصوص می توان از کلاس های آموزشگاهی و خصوصی متفاوتی نام برد.

در این مقاله قصد معرفی کلاس های فشرده مکالمه زبان انگلیسی که بصورت کاملا حرفه ای توسط استاد حمیدی در شیراز برگزار می شوند را داریم.

  • kelas mokalemeh feshordeh

آنچه راجع به کلاس های فشرده مکالمه زبان انگلیسی استاد حمیدی در Hamidi English Language Department باید بدانید:

نکته اول:

  • در کلاس های استاد حمیدی دست کم در هر روز غیر از زمان کلاس 3 ساعت زمان آزاد برای مطالعه در منزل مورد نیاز است.

نکته دوم:

  •  با بهره گیری از فایل های صوتی استاد حمیدی، به تقویت مهارت لیسنینگ زبان آموز می پردازند.
  •  با جزوه های اسپیکینگ اختصاصی خود مهارت زبان آموز را در مکالمه انگلیسی ارتقاء می دهند.
  •  کتاب هایی برای تقویت لغات و افزایش دایره لغات با هدف ارتقاء سطح اسپیکینگ یا مکالمه دارند.
  • استفاده از کتاب های ساده گرامری برای آگاهی از غلط های گرامری و به کار بردن جمله های پیچیده تر هنگام صحبت کردن

 

برنامه های درسی بسیار حرفه ای و تخصصی توسط استاد حمیدی با توجه به وضعیت زبان آموز و سطح دانش وی آماده میشود. این کلاس ها با توجه به ماهیت فشرده شان نیازمند صرف میزان قابل توجهی از زمان هستند و تنها زبان آموزانی که هدف 100% برای یادگیری زبان دارند و به طور جدی تلاش می کنند میتوانند این کلاس ها را آغاز کرده و با موفقیت ادامه دهند. چون در غیر اینصورت از کلاسهای استاد حمیدی حذف می شوند.

 

نکته سوم:

  • کلاس ها بصورت 3 جلسه در هفته برگزار میشود و بدلیل بازده پایین و نامطلوب، هیچ کلاسی بصورت 2 جلسه و 1 جلسه در هفته برگزار نخواهد شد.
  • کلاس ها 1.5 ساعت بوده و معمولا هر نیم ساعت کلاس به بهبود یکی از مهارت های چهار گانه زبان انگلیسی اختصاص دارد.

برای مثال نیم ساعت به پرسش و پاسخ دهی به سوال ها به زبان انگلیسی، نیم ساعت به خواندن و درک مطلب متن های ساده و بازگویی متن و نیم ساعت به تمرین لغات و دیگر موارد.

 

نکته چهارم: 

کتابهای استفاده شده در دوره مکالمه در کلاسهای استاد حمیدی بر اساس نیاز زبان آموز تعریف می شوند. پس در این کلاسها استاد حمیدی محدود به کتاب خاصی نخواهد بود و این مزیت به ایشان این امکان را میدهد که پس از بررسی دقیق بر نقاط ضعف و قوت هر دانشجو بتواند با بهترین و سریعترین متد به سمت موفقیت بکوشد.تجربیات آزمونی زبان آموزان آموزان استاد حمیدی را می توانید در پیج اینستاگرام ما مطالعه نمایید.

متاسفانه امروزه در تمامی موسسات استاد موظف به استفاده از کتابهای از پیش تعیین شده می باشد که این موضوع موجب می شود که استاد قدرت تصمیم گیری در مورد روش حل مشکل زبان آموز را نداشته باشد و در نتیجه بعد از مدتها تلاش، زبان آموز هنوز با مشکلات فراوان در صحبت کردن روبرو باشد. در کلاسهای مکالمه استاد حمیدی از آنجا که هدف استاد تنها صحبت کردن غیر رسمی و یا اصطلاحا خیابانی زبان آموز نمی باشد و سعی بر این است که قدرت اسپیکینگ متقاضی به سطح معادل نمره 6 در آیلتس برسد.

در نتیجه استاد حمیدی بعنوان کتابهای کمک آموزشی از کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION برای مکالمه و از کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION جهت ارتقاء دایره لغات و واژگان زبان آموزان که هر دوی این کتابها نوشته شده توسط خود استاد حمیدی می باشند، استفاده می شود.

 

طول دوره کلاس های فشرده مکالمه استاد حمیدی از پایه

مدت زمانی که زبان آموزان باید به خواندن زبان و کلاسهای زبان اختصاص دهند پرسش اصلی بسیاری از زبان آموزان است. این دوره ها معمولا به گونه ای طراحی شده اند که با حجم مطالعه 3 ساعت در روز بیش از 50 جلسه یا 6 ماه به طول نمی انجامند که البته این دوره برای کسانی است که از صفر شروع کنند.

اگر افراد در سطح پایه زبان انگلیسی قرار دارند یعنی تحصیلات دانشگاهی دارند ولی مطالعه ویژه ای در خصوص زبان انگلیسی ندارند یا کلاس زبان خود را ماه ها یا سال ها پیش رها کرده اند سطح آنها پایه است و دست کم 3 ماه باید در این کلاس ها شرکت داشته باشند. در این بازه 3 تا 6 ماهه زبان آموزان قادر خواهند بود تا به سطح روان مکالمه زبان انگلیسی در بسیاری از موضوعات دست یابند.

این مکالمه روان در زمینه های گوناگون برابر با نمره 5.5 تا 6 آیلتس یا 15 تا 20 اسپیکینگ تافل خواهد بود. به این معنی که با گذراندن این دوره ها بدون کوچکترین مشکلی درصورت شرکت در آزمون های آیلتس و تافل می توانند در بخش مکالمه یا اسپیکینگ این آزمون ها نیز بسیار موفق عمل کنند.

باید به این نکته نیز توجه کرد که گاها اگر سطح زبان آموز بالاتر از سطح پایه باشد یعنی سطح متوسطه (Intermediate) این دوره در 20 جلسه نیز می تواند به پایان برسد.

 

کلاس های مکالمه آنلاین استاد حمیدی

حقیقتی در مورد تاثیر گذاری دوره های مکالمه استاد حمیدی که از بهترین اساتید ایلتس در شیراز می باشند. تعداد زیاد موسسات و آموزشگاه های زبان در شیراز که متاسفانه سود محور هستند موجب کاهش و از دست رفتن اعتماد بسیاری از زبان آموزان و علاقمندان به آموختن زبان انگلیسی شده است. به گونه ای که امروزه زبان آموزان تنها به درصد اندکی از آموزشگاه ها و یا مدرسان زبان انگلیسی دلگرم هستند.

به باور استاد حمیدی سه عامل اصلی دلسوزی،جدی بودن و هدف محور بودن استاد از یک سو و نمره زبان آموزان دوره های پیشین از سوی دیگر میتوانند به میزان چشمگیری در روشن کردن این موضوع و پدید آوردن اعتمادی نسبی سودمند باشند.

 

 

نکته پایانی

در روند آموزش همه چیز به پشتکار و همت دانشجو بستگی دارد و استاد تنها نقش راهنما و هدایتگر مسیر را ایفا می کند. بنابراین لطفا زبان آموزان علاقه مند تنها در صورت جدی بودن هدفشان در این کلاس ها شرکت کنند.

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top