کتاب واژگان ضروری آیلتس

کتاب واژگان ضروری آیلتس استاد حمیدی که توسط استاد حمیدی SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION نامگذاری شد. بدلیل گستردگی آن از یک طرف و کاربردی بودن آن در آزمون آیلتس از طرف دیگر دوست داران و مخاطبین این کتاب آن را حل المسائل تمامی مشکلات خود در بحث درک مطلب ریدینگ آیلتس و کلیدی برای باز کردن تمامی دربهای بسته آزمون آیلتس نامیدند.

  • SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION

چرا کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION استاد حمیدی بهترین کتاب واژگان ضروری آیلتس معرفی شد؟

دلیل معروفیت کتاب واژگان ضروری آیلتس استاد حمیدی در ایران کاربردی بودن لغات موجود در کتاب بعلاوه گستردگی دامنه لغات کتاب می باشد. کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION شامل 950 کلمه ضروری در آزمون آیلتس می باشد که این تعداد لغات بعد از تفکیک بر اساس موضوع در دسته بندی های متفاوت در 35 درس جای گرفتند. هر کدام از دروس شامل دایره لغتی وسیع از لغات استفاده شده در تعداد زیادی از آزمونهای برگزار شده آیلتس در سالهای اخیر می باشد. و در انتهای هر درس متنی قرار داده شده که این متن برای آشنایی هر چه بیشتر زبان آموز با لغات جدید موجود در درس می باشد.

نکته دیگر در رابطه با کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION استاد حمیدی این است که، تمامی لغات با ترجمه فارسی، توصیف لغت به زبان انگلیسی و یک یا دو نمونه جلمه ساخته شده برای هر لغت جدید همراه می باشند.

 

 

توصیه استاد حمیدی در خصوص استفاده صحیح از کتاب SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION 

1. تمامی لغات را حفظ کرده و از آنها در اسپیکینگ و یا رایتینگ خود استفاده کنید.

2. دیکته صحیح لغات را یاد بگیرید.

3. از آنجا که تمامی توضیحات لغات موجود در کتاب از دیکشنری های بزرگ و نامی دنیا استخراج شده اند پس می توان از آنها در متون خود استفاده کرد.

4. توصیه می شود که قبل از شروع هر درس در رابطه با موضوع درسی یک انشا نوشته شود و سپس با انشایی که در انتهای درس خواهید نوشت قیاس گردد. این خود یک راه برای ارزیابی یادگرفته های شماست.

 

توجه

یکی دیگر از کتابهای بسیار پر طرفدار استاد حمیدی کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION می باشد که متمرکز شده بر تضمین نمره آزمون اسپیکینگ مخاطب خود است.

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top