مهاجرت سرمایه گذاری به یونان

مهاجرت سرمایه گذاری به کشور یونان یکی از بهترین روشهایی است که پیش روی افراد قرار دارد. در این روش فرد باید از توانایی مالی بالایی برخوردار باشد

در این روش سرپرست خانواده می بایست ثابت نماید که در طول ماه 2000 یورو برای خود، 400 یورو برای همسر و 300 یورو برای هر یک فرزندان کمتر از 18 خود دارد، درآمد می بایست در یکی از 4 وضعیت زیر قرار بگیرد:

  1.  فرد سپرده بانکی به مبلغ مشخص داشته باشد.
  2.  اجاره نامه ملکی به نام خود داشته باشد.
  3.  وی بازنشسته شده باشد و حقوق بازنشستگی دریافت کند.
  4.  وی سود سهام شرکت بورسی به نام خود داشته باشد.

 

در این روش مدرک درآمد ماهانه وی باید به مدت دو سال در حساب بانکی او وجود داشته باشد.

 

در این روش متقاضی معاف از پرداخت مالیات است و محدودیت سنی را نیز شامل نمی شود. در این روش نیازی به مدرک زبان انگلیسی آیلتس نبوده و امکان رفت و آمد آزادانه و زندگی در تمام کشورهای حوزه شینگن نیز وجود دارد.

البته باید یادآور شد که این روش با ثبت شرکت فرق می کند.

 

خرید ملک در یونان

یکی دیگر از روش هایی که می تواند زیر مجموعه سرمایه گذاری باشد خرید ملک است. خرید ملک در این کشور باید حداقل به ارزش 250 هزار یورو باشد. در این روش مالک، پدر و مادر و همسر و فرزند کمتر از 21 سال پوشش داده می شود. در واقع این روش اجازه می دهد که پدر و مادر خود را نیز به اقامت دائم کشور یونان برسانید. این روش نیز نیاز به مدرک زبان انگلیسی ( IELTS ) ندارد و شما را از پرداخت مالیات معاف می کند. زمانی که برای خرید ملک در کشور یونان نیاز است دو ماه است.

 

ثبت شرکت در یونان

ثبت شرکت در کشور یونان از دیگر روش های سرمایه گذاری محسوب می‌شود. در این روش شما می توانید به اندازه بودجه خود در کشور یونان ثبت شرکت نمایید و آنچه مهم است هدف شرکت است که باید با یک طرح تجاری آغاز شود. این روش برای افراد بالای 21 سال در نظر گرفته شده است و با شرایط مالیاتی همراه است اما یک سری مزایای مالیاتی را صورت داده است. در این روش شما می توانید خود سهامدار کل باشید و یا با فردی شریک باشید. اجازه افتتاح حساب در کشور یونان دارید و می توانید برای خود یک برند اروپایی داشته باشید

 

ثبت نمایندگی شرکت در یونان

گزینه دیگر به صورت ثبت نمایندگی شرکت است برای افرادی که قصد دارند در شرکت مادر فعالیت داشته باشند، این روش دردسرهای کمتری به نسبت ثبت شرکت دارد اما از نظر سوددهی وضعیت محدودتری دارد. در نظر داشته باشید که شما برای ثبت شرکت در کشور یونان باید در ابتدا یک نام مشخص و متناسب با هدف شرکت برای خود انتخاب نمایید. این موضوعات نشان می دهد که قوانین ثبت شرکت در کشور یونان به نسبت سال های قبل بهتر شده است.

 

 

صفحات مرتبط از وبسایت رسمی موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر با مدیریت استاد حمیدی در شیراز

 

 

              شرایط شغل های مختلف در یونان را با استفاده از لینک زیر در پیج اینستاگرام ما مطالعه نمایید

                     mohajerat-ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top