مهاجرت از طریق ازدواج به یونان

یکی از روش هایی که اقامت کشور یونان را فراهم می سازد ازدواج با یک فرد از تبعه یونان است.

این نکته را در ذهن خود داشته باشید که سند ازدواج یونانی 6 ماه از تاریخ صدور اعتبار دارد. به این معنی که اگر در طول شش ماه نامزد خود را به عقد دائم در نیاورید سند ازدواج شما نیاز به فراهم سازی مدارک و شرایط جدید دارد.

 

آیا با ازدواج با یک فرد از تبعه کشور یونان می توان به اقامت دائم این کشور فکر کرد؟

در کشور یونان قوانینی وجود دارد که اگر فردی با یکی از شهروندان ازدواج نماید می تواند اقامت دائم این کشور را اخذ نماید. فرد باید پس از ازدواج سه سال در کشور یونان زندگی کند و دو سال نیز با همسر خود زندگی کرده باشد

به این ترتیب می تواند درخواست اقامت دائم داشته باشد. به زبانی ساده‌تر شما باید 5 سال در کشور یونان زندگی کنید تا اجازه اقامت دائم داشته باشید.

در این روش آنچه بسیار مهم است تمکن مالی است. فردی که تبعه کشور یونان است باید از نظر مالی در وضعیت خوبی باشد و شرایط مالی وی به شکلی باشد که بتواند به صورت کتبی ثابت نماید که از پس هزینه زندگی بر می آید. هر دو شخص در زمان ازدواج باید مجرد باشند.  

  شرط تجرد بسیار مهم است  

 

بنابراین اگر افرادی قبلاً ازدواج کرده اند باید مدارک طلاق و یا فوت همسر را داشته باشند. شما پس از ازدواج با یک تبعه از کشور یونان در صورتی که بتوانید مجوز کاری از دولت این کشور دریافت نمایید اجازه کار خواهید داشت.

در صورتی که در سه سال اول زندگی خود صاحب فرزند شوید به سادگی می توانید درخواست اقامت دائم خود را زودتر اعلام نمایید.

شایان ذکر است که یونان یکی از بهترین کشورهایی است که توانسته برای اقامت دائم برنامه ریزی های صحیحی داشته باشد. این کشور به طور دقیق و روتین شرایط مالی و همینطور شرایط زندگی شما را می سنجد.

 

شرایط ویزای ازدواج یونان را با استفاده از لینک زیر در وبسایت ما مطالعه نمایید

dianamohajer

 

صفحات مرتبط از وبسایت رسمی موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر با مدیریت استاد حمیدی در شیراز

 

 

 

با استفاده از لینک زیر می توانید هزینه های زندگی در یونان را مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top