تابعیت کانادا

برای دریافت اقامت و تابعیت کانادا راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه این مقاله به بررسی تمامی روش ها و راه ها میپردازیم

در همه راه های مهاجرتی، امکان اخذ اقامت دائم کانادا پس از 3 سال و امکان اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا پس از 5 سال وجود دارد که البته شرط آن نداشتن جرم و همچنین انطباق پذیری با جامعه کانادا می باشد.

البته ذکر این نکته حائز اهمیت است که، در بعضی از روش های سرمایه گذاری در کانادا امکان دریافت اقامت دائم در مدت زمان کمتر از سه سال نیز وجود دارد.

همچنین باید بدانید که در مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس انتری به کانادا یا اسکیل ورکر به کانادا به شخص در همان ابتدای ورود به کانادا اقامت دائم اعطا می شود.

دانشجویان و محصلان این نکته را در مورد تحصیل در کانادا بدانند که، هیچ کشوری در شرایط عادی، به صرف تحصیل در آن کشور اقامت دائم نمی دهد، اما فارغ التحصیلان از دانشگاههای کانادا از این امکان و مزیت برخوردار خواهند بود. بعبارت دیگر پس از تحصیل در کانادا ودر مواردی که دوره تحصیل بالای 8 ماه باشد، و فرد در کانادا مانده و به دنبال کار بگردد در صورت یافتن کار، می تواند اقامت تحصیلی را به اقامت کاری تبدیل نموده و اقامتش را در کانادا ادامه دهد.

 

 

 

صفحات مرتبط از وبسایت رسمی موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر با مدیریت استاد حمیدی در شیراز

 

 

 

شرایط ویزای مولتیپل کانادا را می توانید از طریق لینک زیر در پیج اینستاگرام ما مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top