مهاجرت به استرالیا از طریق کار

مهاجرت به استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است.

ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد.

ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد.

افراد در صورت واجد شرایط شدن بودن می توانند با دریافت این ویزا وارد خاک استرالیا شوند و اقامت کاری استرالیا را دریافت نمایند. 

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر
ویزای اسکیل ورکر استرالیا یکی از ویزای های مهم مهاجرت به استرالیا و مبتنی بر تخصص و مهارت متقاضیان است.

همانطور که ممکن است بدانید اقتصاد استرالیا بر کشاورزی و بازرگانی متکی است و مشاغل زیادی به علت نبود متقاضیان استرالیایی نیازمند نیروی متخصص میباشد. بر همین اساس یک برنامه منظم برای جذب افراد متخصص از سایر کشورها از سوی مسئولین و اداره مهاجرت استرالیا تدوین شده است که ویزای اسکیل ورکر استرالیا مهمترین و اساسی ترین طرح در این برنامه است.
 

ویزای اسکیل ورکر استرالیا به چه افرادی تعلق میگیرد؟
این ویزا به افرادی تعلق میگیرد که حداقل 60 امتیاز از جدول امتیازبندی ویزای اسکیل ورکر استرالیا را به خود اختصاص دهند. البته ویزای اسکیل ورکر استرالیا کلاس ها و ساب کلاسهای مختلفی دارد که برخی از آنها برای افرادی است که امتیازشان به 60 نمیرسد.

  • مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر - کلاس 189
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر - کلاس 190
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر - کلاس 489

 
مزایای مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر چیست؟
یکی از امتیازات مهم ویزای اسکیل ورکر نسبت به سایر ویزاهای استرالیا ، اقامت دائم استرالیا است اگر چه برخی از کلاسهای آن به صورت پیش فرض اقامت دائم استرالیا را به همراه ندارند اما پس از چند سال زندگی در استرالیا این امتیازات شامل حال متقاضیان خواهد شد.
 

مزایای اقامت دائم استرالیا ( PR )

  1.  اقامت مادام العمر و زندگی و کار و تحصیل نامحدود در استرالیا
  2.  برخورداری از مزایای کامل شهروندی استرالیا درست مانند یک استرالیایی از بدو ورود به استرالیا 
  3.  برخورداری از بیمه درمان رایگان
  4.  امکان سرمایه گذاری
  5.  استفاده از حقوق بیکاری و باز نشستگی
  6.  تخفیف قابل توجه در پرداخت شهریه ی دانشگاهی و دریافت کمک هزینه تحصیلی
  7.  بهره مندی سایر اعضای خانواده از مزایای این ویزا

مهاجرت به استرالیا از طریق اسکیل ورکر بهترین روش مهاجرت به استرالیا است و دارندگان این ویزا به آسانی میتوانند به سایر نقاط جهان سفر کنند.

 

 

 

شرایط ویزای کاری استرالیا را می توانید با استفاده از لینک زیر در پیج اینستاگرام ما مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

 

 

 

 

 

 

 


مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص
 

ویزای استرالیا - کلاس 189
این حالت از ویزای مهاجرت به استرالیا بهترین نوع ورود به استرالیا بوده چراکه شما از همان ابتدا با اقامت دائم وارد شده و به هیچ ایالت و شخص یا سازمانی وابسته نیستید ، بدیهی است شما در این حالت می توانید در هر کجای استرالیا که دوست داشته باشید ساکن شوید . 
جهت مهاجرت به استرالیا از طریق مهارت و تخصص بایستی مجموع امتیازات شما به 60 برسد.


شرایط اخذ ویزای استرالیا - کلاس 189 

  •  سن شما نباید از 44 سال بیشتر باشد.

  • الزامی است که شغل متقاضیان جز مشاغلی محسوب شود که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار داشته باشد.

  •  باید دارای مدرک تحصیلی باشید که نشان دهد شما در رابطه با یک حرفه خاص دوره تئوری گذرانده و در آن زمینه مدرک معتبر دریافت نموده اید. 

  •  باید در زمینه یک حرفه سابقه کاری داشته باشید. گواهی سابقه کار شما حتما باید از یک محل کار معتبر بوده و جزئیاتی از قبیل طول مدت استخدام، میزان حقوق و شرح وظایف کارمند حتما باید در گواهی سابقه کار ذکر شده باشند.

طول دوره سابقه کار که باید ارائه گردد بسته به رشته تحصیلی شما متفاوت می باشد. برای بعضی از رشته های تحصیلی مثل مدارک فنی حرفه ای حداقل باید 5 سال سابقه کاری داشته باشید و برای اکثر رشته های دانشگاهی حداقل 3 سال سابقه کار نیاز می باشد.

لطفا توجه داشته باشید که ارائه سابقه کاری سوری جهت مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای استرالیا به هیچ عنوان توصیه نمی شود. به این دلیل که همیشه این امکان وجود خواهد داشت که سابقه کاری شما از طرف سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا و یا اداره مهاجرت استرالیا استعلام شود و در صورت پیدا کردن هر گونه تناقض و یا نا هماهنگی در سوابق کاری شما، پرونده تان رد خواهد شد.

بنا بر این اگر از طریق سوابق کار صوری اقدام می نمایید به این مسئله اشراف داشته باشید که ریسک این وجود خواهد داشت که پس از استعلام پرونده تان مردود گردد و مسئولیت پذیرفتن این ریسک با خود شما خواهد بود.

  •  استرالیا یک کشور انگلیسی زبان است و توجه داشته باشید که جهت اخذ اقامت این کشور حتما باید زبان انگلیسی خود را تا حدی تقویت نمایید که بتوانید پس از ورود به استرالیا امورات اولیه زندگی خود را انجام دهید و ندانستن زبان انگلیسی برایتان باعث بوجود آمدن مشکل نشود.

به همین جهت کشور میزبان هم علاقه دارد شما قبل از ورود تا حدی زبان انگلیسی بلد باشید و قبل از اینکه شما مدرک قبول شدن در امتحان زبان انگلیسی ( IELTS ) با نمره 6 یا 7 را ارائه ندهید، اداره مهاجرت استرالیا به شما اجازه باز کردن پرونده نخواهد داد. در بعضی از رشته ها ی تحصیلی می توانید مدرک آیتلس IELTS را پس از ارزشیابی و معادل سازی مدارکتان ارائه نمایید. اما در بعضی از رشته ها باید از همان اول مدرک آیلتس IELTS خود را همراه با باقی مدارک به سازمانهای ارزشیابی مدارک در استرالیا ارسال نمایید.

 

 

ویزای 190 استرالیا
اقامت دائم استرالیا از طریق تخصص و مهارت با اسپانسر ایالتی که این نوع از ویزا در واقع یک ویزای امتیازی است .

این ویزا مربوط به افرادی است که جهت مهاجرت به استرالیا می خواهند از حمایت (اسپانسر) ایالتی برخوردار شوند. بسیار اتفاق می افتد که افراد متقاضی مهاجرت به استرالیا شرایط لازم و اولیه وامتیاز کافی را جهت اخذ اقامت دائم استرالیا ندارند . یکی از دلایل رایج که این افراد واجد الشرایط اخذ اقامت دائم به صورت مستقیم نمی باشند کمبود امتیاز و نرسیدن مجموع امتیازات آنها به 60 امتیاز است که این کمبود امتیاز می تواند به دلیل بالا بودن سن متقاضی یا ضعیف بودن وضعیت زبان انگلیسی یا نداشتن سابقه کار کافی و کمبود امتیاز مدرک تحصیلی است . 


این افراد می توانند از راه غیر مستقیم به اقامت دائم استرالیا ومهاجرت به استرالیا دست یابند. در این حالت و با استفاده از ویزای 190 چنانچه متقاضی دارای 55 امتیاز به صورت مستقل باشد 5 امتیاز ایالت اسپانسر کننده به امتیازات او می افزاید و متقاضی به امتیاز لازم یعنی 60 امتیاز می رسد و این ویزا (ویزای 190 ) منجر به اقامت دائم استرالیا می شود.

ویزای کلاس 190 ویزای اقامت دائم استرالیا با قید و شرط می باشد که برای 5 سال اقامت دائم استرالیا را به فرد متقاضی اعطا می کند که این اقامت 5 ساله بعدا به صورت اتوماتیک به اقامت مادام العمر تبدیل می شود.
شرط صدور این ویزا برای متقاضی تعهدی است که متقاضی اصلی به ایالتی از ایالت های استرالیا که می خواهد اسپانسر(حامی) او شود می دهد که در بدو ورود به خاک استرالیا برای مدت 2 سال درآن ایالت خاص کار و زندگی کند و بعد از آن متقاضی می تواند به هر نقطه ای از استرالیا که مایل است نقل مکان کند. 


کسانی که این ساب کلاس ویزای 190 استرالیا را دریافت می کنند می توانند :

  1.  در هر نقطه از کشور استرالیا که مایلند کار و زندگی کنند (به جز 2 سال اول که باید در ایالت اسپانسر کننده باشند).
  2.  در دانشگاه ها و مدارس و مراکز فنی وحرفه ای تحصیل کنند.
  3.  بسیاری از خدمات دولتی را از همان ابتدای ورود می توانند استفاده کنند .
  4.  خدمات درمانی را به صورت یارانه از طریق مدیکر و مزایای دارویی دریافت کنند.
  5.  اسپانسر دیگر افراد خانواده برای دریافت ویزا شوند.
  6.  اگر فرزندی از ایشان متولد شود مقیم و شهروند استرالیا محسوب می شود.

برای اخذ ویزای 190 متقاضی باید 55 امتیاز به صورت مستقل داشته باشد که با گرفتن 5 امتیاز از اسپانسر به 60امتیاز لازم برسد.
 

 

 

 

           شرایط ویزای توریستی بیزنسی استرالیا را با استفاده از لینک زیر در پیج اینستاگرام ما مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

 

 

 

 

 

شرایط اخذ ویزای 190 استرالیا 

  •  
  • سن متقاضی در زمان دریافت دعوتنامه کمتر از 50 سال باشد.
  • داشتن زبان انگلیسی ( IELTS ) حداقل 6در هر چهار مهارت آن الزامی است هر چند آیلتس 6 امتیازی ندارد اما برای درخواست این ویزا شرط الزامی است .
  • شغل و تحصیلات متقاضی باید جزو لیست مشاغل مورد نیاز ایالات استرالیا (csol1-2) باشد.
  • متقاضی نتیجه ی ارزشیابی شغلی (Assessment) مثبت از مرکز مربوطه دریافت کرده باشد .
  • بایستی پرونده ی خود را برای انتخاب شدن در سامانه ی EOI اداره مهاجرت ثبت کند.

 

گرفتن اسپانسر ایالتی
هر کدام از ایالت های استرالیا لیست مشاغلی را ارایه و منتشر کرده اند که اگرشغل شما درلیست مربوطه باشد می توانید مدارک خود را به آن ایالت ارسال کنید واز آنها اسپانسرشیپ دریافت کنید.
بعد از قبولی در EOI و گرفتن دعوتنامه باید ظرف مدت 60 روز در سایت اداره مهاجرت استرالیا پرونده خود را برای درخواست این ویزا ثبت نمایید.ضمنا متقاضی ودیگر افراد پرونده ی او از سلامت وپیشینه ی خوبی برخوردار باشند. 

 

نکته : منظور از اسپانسرشیپ ایالتی گرفتن کار یا کارفرما نیست و تنها ایالت به شما 5 امتیاز می دهد. باید بدانیم ایالت های استرالیا بی دلیل چنین کمکی (5 امتیاز) را به مهاجران نمی کنند بلکه از مهاجران انتظار دارند که در قبال این کمک مهاجر دو سال اول ورودش به استرالیا را در آن ایالت که اسپانسرش شده کار و زندگی کند.
 

ویزا 190 استرالیا در واقع هم به نوعی کمک به کسری امتیاز متقاضیان (مهاجران) است وهم کمک به ایالت و شهری که اسپانسر می شود چون در واقع آن ایالت به نیروی کار و مهارت متقاضی نیاز دارد . بسیاری از ایالت های استرالیا زمانی که اسپانسر فردی می شوند خدمات بسیار خوب و منظم و از پیش برنامه ریزی شده ای را در اختیار آن فرد قرار می دهند تا مهاجر بتواند از مشکلات اولیه ی غربت در بدو ورود به استرالیا سریعتر رها شده و هر چه زودتر با جامعه و فرهنگ جدید تطبیق پیدا کند، این حمایت ها بسیار مفید بوده و حتی گاهی نشان داده که از داشتن اقوام و آشنایان در خاک استرالیا نیز موثرتر است. 


زمانی که ایالت ها و سازمان های مربوطه به صورت سازمان یافته مهاجر را مورد حمایت قرار می دهند در واقع هدفشان این است که مهاجر هر چه زودتر جذب بازار کار شود و از نیروی تخصص مهاجر برای پیشرفت صنعتی و علمی و اجتماعی و فرهنگی آن ایالت استفاده کنند و مهاجر نیز به این ترتیب خیلی سریعتر در جامعه ی جدید پیشرفت می کند.
 

مزایای ویزای 190استرالیا
افرادی که اسپانسر دارند زودتر از افرادی که اسپانسر ندارند( و با ویزاهای دیگر اقدام نموده اند )کار مرتبط با رشته شان را پیدا می کنند. 
ایالت ها در مواردی مانند پیدا کردن محل سکونت مناسب ،مدرسه فرزندان (در صورت نیاز)،تقویت زبان انگلیسی مهاجر و همسرش و فرزندانش و تطبیق پیدا کردن با محیط جدید به لحاظ فرهنگی و اجتماعی و دیگر خدمات کمک قابل توجهی می کنند.این کمک ها چنان با ارزش و جالب توجه است که خیلی ها دوست دارن از طریق اسپانسر ایالتی اقدام کنند . 


توجه به این نکته ضروری است که لیست مشاغل مورد نیاز ایالت ها در هر مقطع زمانی با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط بازار کار در آن ایالت بدون اطلاع قبلی تغییر می کند . مثلا اگر ایالت نیوساوت ولز در حال حاضر به نیروی کار متخصص در زمینه ی کامپیوتر نیاز دارد دلیل بر این نیست که مثلا 5 ماه بعد نیز این ایالت افرادی با تخصص کامپیوتر را نیاز داشته باشد و بپذیرد. پس شما متقاضی عزیز به گونه ای برنامه ریزی کنید که همه ی کارهایتان به موقع انجام شود تا بتوانید به موقع از فرصت داشتن یک اسپانسر ایالتی بهره مند شوید. 


لطفا توجه کنید که بعضی از اسپانسرهای ایالتی از آنجا که می خواهند یقین داشته باشند که شما در بدو ورودتان به ایالت آنها دچار مشکل مالی نخواهید شد و انگیزه ی کافی برای ورود به بازار کار خواهید داشت هنگامی که شما از آنها تقاضای اسپانسری می کنید از شما می خواهند که نشان دهید تا حدودی توانایی مالی آن را دارید که بتوانید امور اولیه ی زندگی خود را در آن ایالت بگذرانید.
 

مزایای اقامت دائم استرالیا (PR)

  •  اقامت مادام العمر و زندگی و کار وتحصیل نا محدود در استرالیا
  •  برخورداری از مزایای شهروندی کامل استرالیا مانند یک شهروند استرالیایی از بدو ورود به استرالیا
  •  تخفیف در پرداخت شهریه دانشگاهی تا 90 در صد و دریافت کمک هزینه ی تحصیلی
  •  استفاده و بهره مندی از حقوق بیکاری وبازنشستگی
  •  برخورداری از بیمه درمان رایگان
  •  امکان تحصیل و سرمایه گذاری
  •  بهره مندی سایر اعضای خانواده از مزایای این نوع ویزا

 

 

 

 

 

 


 
ویزای استرالیا – کلاس 489
اقامت موقت استرالیا از طریق مهارت و تخصص با اسپانسر یک ناحیه یا اقوام درجه یک که ویزای 489 ویزای اقامت موقت ایالتی 4 ساله ی استرالیا برای متقاضیانی است که نتوانسته اند از طریق ویزاهای تخصصی مستقل برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنند. ویزای 489 در واقع یک ویزای امتیازی است. این ویزا ویزای اقامت موقت با قید و شرط استرالیا می باشد که برای 4 سال اقامت موقت استرالیا را به فرد متقاضی اعطاء می کند شرط صدور این ویزا تعهدی است که متقاضی به یکی از ایالت های استرالیا می دهد که به مدت 2 سال اول ورودش در آن ایالت خاص کار و زندگی کند.
 

تعهدات برای پذیرش درخواست ویزای 489 استرالیا

  •  در 2 سال اول ورود به استرالیا در آن ایالت (منطقه) اسپانسر کننده زندگی کنند .
  •  یک سال از 2 سال را در آن ایالت به صورت تمام وقت کار کنند. 

همچنین اگر یکی از اقوام درجه یک (پدر و مادر-خواهر و برادر-عمه-عمو-خاله- و دایی) شما و یا همسرتان مقیم استرالیا بوده و در ایالت مورد نظر اداره ی مهاجرت زندگی کنند ، می توانند به مجموع امتیازات شما 10 امتیاز اضافه کرده و اسپانسر (حامی) شما شوند و شما را برای دستیابی به این نوع ویزا کمک کنند . 

داشتن اسپانسرشیپ منطقه ای یا فامیلی در این نوع ویزا 10 امتیاز به متقاضی می دهد و این 10 امتیاز برای کسانی که امتیازشان از حد نصاب یعنی 60 امتیاز کمتر است خیلی مفید و موثر است .در این حالت با اضافه شدن 10 امتیاز، در صورتی که شما 50 امتیاز از سایر موارد کسب کرده باشید به راحتی می توانید از این روش اقدام کرده و ویزا دریافت کنید .

 

شرایط اخذ ویزای 489 استرالیا
برای اخذ این نوع ویزا متقاضی ابتدا باید 50 امتیاز به صورت مستقل کسب کرده باشد که با گرفتن اسپانسر (10 امتیاز) امتیازش به 60 امتیاز برسد پس باید :

  •  سن متقاضی کمتر از 50 سال باشد .
  •  داشتن مدرک آیلتس 6 الزامی است. هر چند ایلتس 6 امتیازی ندارد اما شرط لازم برای درخواست این ویزا است.
  •  شغل و تحصیلات متقاضی باید در لیست مشاغل مورد نیاز آن ایالت استرالیا باشد(CSOL 1-2) .
  •  باید پرونده ی خود را برای انتخاب شدن در سامانه ی ( EOI : Expression Of Interest )  اداره مهاجرت ثبت نام کنید.
  •  گرفتن اسپانسر ایالتی : هر کدام از ایالت های استرالیا لیست مشاغلی را ارائه کرده اند که چنانچه شغل شما در لیست مربوطه باشد می توانید مدارک خود را به آن ایالت ارسال کنید و از آنجا اسپانسرشیپ دریافت کنید . 
  •  بعد از قبولی در EOI و گرفتن دعوتنامه (Invitation) باید ظرف مدت 2ماه (60 روز )در سایت اداره مهاجرت استرالیا پرونده خودتان را برای درخواست این ویزا ثبت کنید.

 
متقاضیان مهاجرت به استرالیا با دریافت ویزای 489 شانس این را دارند که بعد از 2 سال زندگی در ایالت مربوطه ( که یکسال آن را نیز کار کرده باشند ) برای گفتن اقامت دائم می توانند از طریق ویزای 887 اقدام نمایند. توجه داشته باشید منظور از اسپانسرشیپ ایالتی گرفتن کار یا کارفرما نیست.

 


 

فواید اخذ ویزای 489 استرالیا

  • به مدت 4 سال در استرالیا در ایالت مربوطه کار ،زندگی و ادامه ی تحصیل داشته باشید .
  • راهتان را برای اخذ اقامت استرالیا هموار می کند .
  • به همراهان متقاضی مهاجرت به استرالیا نیز اجازه کار و زندگی و تحصیل درآن ایالت خاص داده می شود .
  • همسر و فرزندان متقاضی نیز از مزایای این ویزا برای مهاجرت به استرالیا بهره مند می شوند .
  • کسانی که از این نوع ویزا استفاده می کنند باید در مناطق کم جمعیت زندگی کنند و چون در مناطق کم جمعیت تر زندگی می کنند هزینه های زندگی شان کمتر بوده و مثلا اجاره خانه ی کمتری باید بدهند .
  • از نکات مثبت ویزای 489 این است که پروسه ی مهاجرت به استرالیا کوتاه تر بوده و سریعتر میتوانید ویزا دریافت کنید.
  • ویزای 489 به دلیل شرایط ساده تر از قبیل نمره ی زبان انگلیسی ( IELTS )  پایین تر در برخی رشته ها و داشتن اولویت بررسی در اداره ی مهاجرت و نهایی شدن سریعتر پرونده بسیار حائز اهمیت است.
  • دارندگان ویزای 489 به شرط رعایت کردن شرایط ذکر شده در ویزای خود می توانند ویزای اقامت دائم بگیرند و بیش از 95 درصد پرونده ها منجر به اقامت دائم می شوند. 
  • دریافت اسپانسر شیپ از بعضی ایالت ها رایگان بوده وهزینه ای ندارد و در بعضی ایالت ها حدود 300 دلار هزینه خواهد داشت .هزینه ی ویزا 489 نیز مانند هزینه ی ویزای 189و190همان 3600 دلار است .
  • ایالات اسپانسر کننده به مشاغل خاصی نیاز دارند و برخی از آنها به دلیل کمبود جمعیت خواستار پذیرش افراد هستند . 

 

توجه:

بعضی خدمات که به افراد دارای اقامت دائم داده می شود مانند بیمه و مدیکر به دارندگان این نوع ویزا تعلق نمی گیرد.
اخذ اسپانسری از طرف یک ایالت به مفهوم صدور ویزا نبوده و درخواست شما برای ویزا طی مراحل قانونی می بایست کماکان از طرف اداره ی مهاجرت استرالیا مورد بررسی قرار گیرد . 
 
 

نحوه امتیاز بندی متقاضیان اقامت در استرالیا
بر طبق پیشنهاد وزیر مهاجرت به استرالیا ؛ سناتور بوون ، حد نصاب امتیاز 65 خواهد بود . این امتیــاز ابزاری است برای اداره مهاجرت استرالیا که واجـــد شرایط بودن یک متقاضـــی برای اخذ ویزای اقامـــت دائــــم استرالیا را تخمین بزند.
 

نحوه امتیاز بندی بر طبق پیشنهاد وزیر مهاجرت استرالیا به شکل زیرمی باشد :
 

شرایط سنی امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا

  •  18 تا 24 سال 25 امتیاز
  •  25 تا 32 سال 30 امتیاز
  •  33 تا 39 سال 25 امتیاز
  •  40 تا 44 سال 15 امتیاز
  •  45 تا 49 سال 0 امتیاز

 
تسلط بر زبان انگلیسی

  •  آیلتس شش 0 امتیاز
  •  آیلتس هفت 10 امتیاز
  •  آیلتس هشت 20 امتیاز

نکته : آیلتس ایچ اسکیل ( each skill ) منظور است یعنی در چهار مهارت (speaking/writing/reading/listening) باید نمره ی 6 یا 7 یا 8 ارائه کرد.
 

سوابق مرتبط کاری در کشور استرالیا

  •  یک سال 5 امتیاز
  •  سه سال 10 امتیاز
  •  پنج سال 15 امتیاز

 

سوابق مرتبط کاری با مدرک تحصیلی

  •  سه سال 5 امتیاز
  •  پنج سال 10 امتیاز
  •  هشت سال 15 امتیاز

 
مدرک تحصیلی

  •  دیپلم و فوق دیپلم (مختص گروه کامپیوتر) 10 امتیاز
  •  کارشناسی و کارشناسی ارشد 15 امتیاز
  •  دکتری 20 امتیاز

نکته : مدرک کارشناسی (لیسانس) در صورتی 15 امتیاز می گیرد که معادل مدرک لیسانس استرالیا باشد و به هر مدرک لیسانسی 15 امتیاز تعلق نمی گیرد و گاهی امتیاز مدرک لیسانس 10 حساب می شود.
 

 

 

سایر موارد موثر در امتیاز بندی جهت اخذ ویزای استرالیا

  •  تحصیل در استرالیا حداقل 2 سال : 5 امتیاز
  •  مهارتهای همسر : 5 امتیاز
  •  گذراندن یک سال دوره های تخصصی در کشور استرالیا : 5 امتیاز

 

امتیاز کسب شده از طرف همسر 

لازم به ذکر است که همسر شما تنها در شرایطی 5 امتیاز به شما می دهد که

  1.  در ویزای شما به عنوان همسرتان معرفی گردد.
  2.  شهروند استرالیایی نباشد.
  3.  کمتر از 50 سال سن داشته باشد.
  4.  مدرک آیلتس 6 در هر 4 مهارت داشته باشد.
  5.  شغل او در میان مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد و ارزشیابی مدرک خود را اخذ کند.
  6.  در شغل مربوطه ی خود یک سال از 2 سال اخیر را کار کرده باشد.

 

توجه توجه : مهاجرت استرالیا، مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسکیل ورکر استرالیا سریعترین و مطمئن ترین را برای اخذ اقامت دائم استرالیا میباشد. 

 

اخذ تابعیت استرالیا از طریق کار
به طور کلی می توان گفت افرادی که از طریق ویزای کار اقدام به مهاجرت به استرالیا می کنند می توانند پس از 4 سال زندگی در کشور استرالیا در خواست تابعیت اسنرالیا کنند.

 

 

صفحات مرتبط از وبسایت رسمی موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر با مدیریت استاد حمیدی در شیراز

 

 

 

 

 

شرایط دریافت ویزای جستجوی کار را می توانید با استفاده از لینک زیر در پیج اینستاگرام ما مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top