تحصیل در استرالیا

یکی از روش های مهاجرت به استرالیا که مور علاقه بسیاری از متقاضیان می باشد و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است، مهاجرت از طریق تحصیل در استرالیا می باشد. در این روش افراد می توانند با ورود سریع به خاک استرالیا، با بالا بردن سطح تحصیلات خود و با شناخت کاملتری از شرایط کشور استرالیا اقدام به کار پس از تحصیل در این کشور نمایند. 

یکی از نقاط قوت تحصیل در استرالیا برای متقاضیان، کار در حین تحصیل و اقامت پس از تحصیل در این کشور می باشد. کشور استرالیا همچنین ورود فارغ التحصیلان در استرالیا را در زمان اقامت پس از تحصیل به بازار کار را تضمین می کند. از دیگر مزیت های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به عدم محدودیت در مقاطع تحصیلی اشاره داشت. از این رو دانش آموزان و دانشجویان به راحتی می توانند در مدارس، کالج ها و دانشگاه ها ادامه تحصیل دهند. دانشجویان می توانند در بیش از 1200 موسسه آموزشی در بیش از 22000 رشته تحصیلی به تحصیل ادامه دهند.

 

هزینه تحصیل در استرالیا

هزینه های تحصیل در استرالیا از عواملی است که برای متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی استرالیا اهمیت زیادی دارد. طبق اعلام سایت رسمی دولت استرالیا در سال 2018 هزینه تحصیل برای دانشجویان بین المللی سالیانه به شرح زیر می باشد.

هزینه مقطع کارشناسی در استرالیا بین 15,000 تا 33,000 دلار استرالیا

هزینه مقطع کارشناسی ارشد در استرالیا بین 20,000 تا 37,000 دلار استرالیا

هزینه مقطع دکتری در استرالیا بین 14,000 تا 37,000 دلار استرالیا

 


اخذ تابعیت استرالیا از طریق تحصیل
دانشجویانی که قصد تحصیل در استرالیا را دارند می توانند پس از فارغ التحصیلی در زمان اقامت پس از تحصیل وارد بازار کار استرالیا شوند و از طریق کار و 4 سال کار و زندگی در استرالیا در خواست خود را مبنی بر اقامت دائم و پس از گذشت 2 الی 3 سال از اقامت دائم در خواست خود را برای تابعیت کشور استرالیا اعلام نمایند.

 

 

صفحات مرتبط از وبسایت رسمی موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر با مدیریت استاد حمیدی در شیراز

 

 

 

شرایط ویزای تحصیلی استرالیا را با استفاده از لینک زیر درپیج اینستا گرام ما مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top