آزمون آنلاین ماک آیلتس

طبق آنچه استاد حمیدی در تعریف آزمون آزمایشی آیلتس می گویند، ماک MOCK در لغت به معنای تقلیدی است و به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد که به صورت آنلاین برگزار می‌شود که توسط یک یا چند نفر آزمون گیرنده ازشخص متقاضی گرفته شده و توسط فردی که مسلط به آیلتس و مهارت‌های آن است بررسی و نمره دهی می‌شود.

 

آزمون ماک آیلتس یا همان آزمون آزمایشی یا شبیه سازی شده ، آزمونی مطابق با شرایط آزمون آیلتس و با سؤالات استاندارد شامل چهار بخش زیر می باشد با این تفاوت که به صورت آنلاین برگزار می شود.

  • Listening
  • Reading
  • Writing
  • Speaking

باید به این موضوع توجه داشت که Hamidi English Language Department بهترین برگزار کننده آزمون ماک آیلتس در ایران می باشد که برای این آزمون دو قابلیت برگزاری حضوری و غیر حضوری قرار داده شده است. این آزمون در هر دوحالت به یک شکل می باشد و یکسان برگزار می گردد.

 

 

 

 

انواع آزمون ماک آنلاین آیلتس

امتحانات غیر حضوری ماک آیلتس برگزار شده توسط استاد حمیدی مثل خود آزمون آیلتس دو نوع عمده دارد:

  • آزمون غیر حضوری ماک آیلتس آکادمیک                           
  • آزمون غیر حضوری ماک آیلتس جنرال

بهتر است در هنگام ثبت‌نام، نوع آن را هم به درستی و بسته به نیاز خود مشخص کنید.

مدت آزمون ماک چقدر است؟

این آزمون حداکثر ۳ ساعت زمان می برد و استاد حمیدی معتقد است زمان شروع باید مثل امتحان اصلی آیلتس در ساعت 8 صبح باشد تا بتوانیم ارزیابی دقیقا یکسانی با شرایط امتحانی داشته باشیم.

 

آزمون ماک مناسب چه کسانی است؟

از آنجایی که ماک برگزار شده توسط استاد حمیدی (حضوری و آنلاین)، دقیقا مشابه آزمون آیلتس است و آزمون سختی بوده و نیازمند تسلط نسبی به نکات پاسخ دهی به تسک‌های آزمون می باشد،

متقاضیانی باید در آزمون ماک آیلتس شرکت کنند که با نکات و مهارتهای آزمون آیلتس آشنا باشند و روش‌های مدیریت زمان را هم بدانند مخصوصاً که این آزمون، رایگان نبوده و هزینه‌ای هم بابت برگزاری و تصحیح آن از متقاضیان دریافت می‌شود.

 

 

 

هزینه آزمون ماک آیلتس چقدر است و محل برگزاری آزمون ماک آیلتس کجاست؟

تقریبا همه مؤسسات آموزش آیلتس، آزمون ماک را برگزار می‌کنند اما در کلاسهای استاد حمیدی آزمون ماک برای دانشجویان به‌صورت رایگان و برای سایر متقاضیان آن با هزینه معقول و نه بالا برگزار می‌شود.

محل برگزاری آزمون حضوری ماک استاد حمیدی در مکان دفاتر ایشان و یا موسسه زبان انگلیسی ایشان می باشد. محل برگزاری آزمون غیر حضوری ماک استاد حمیدی در منزل خود متقاضی و از راه دور توسط برنامه اسکایپ  می باشد.

چگونگی برگزاری آزمون ماک آیلتس بطور آنلاین

آزمون ماک آیلتس آنلاین دقیقا همانند امتحان حضوری ماک آیلتس می باشد با این تفاوت که پاسخنامه رایتینگ، لیسنینگ و ریدینگ به همراه سوالات از طریق ایمیل به دست متقاضی در زمان شروع آزمون خواهد رسید و پس از پایان تایم امتحان مجددا پاسخنامه ها از طریق ایمیل برای تصحیح توسط استاد حمیدی به ایمیل ما info@ieltsinshiraz.com ایمیل می شوند. و آزمون اسپیکینگ یک الی دو روز قبل از آزمون کتبی از طریق اسکایپ برگزار می شود.

تاریخ برگزاری آیلتس ماک حضوری و غیر حضوری

آزمون ماک آیلتس چه در حالت حضوری و چه در حالت غیر حضوری هر دو همزمان در ابتدای هر ماه، یکبار برگزار می شوند. 

سوالات در قسمت کتبی آزمون در هر دو حالت برگزار شده یکسان می باشند. زمان برگزاری اسپیکینگ ماک آیلتس نیز یک الی دو روز قبل از آزمون کتبی می باشد که از یک هفته قبل از آزمون توسط ایمیل به متقاضیان اعلام می گردد.

توجه کنید که...

به دلیل فشار کاری و محدودیت زمانی استاد حمیدی، زمان اعلام شده برای برگزاری آزمون به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد. در صورت شرکت نکردن متقاضیان در امتحان هیچگونه مبلغی به ایشان بازگشت داده نخواهد شد.

متقاضی برای دریافت نمرات موظف می باشد در 4 مهارت آزمونی شرکت کند و در صورت عدم شرکت در هر کدام از مهارتها نمره ایی به شرکت کننده تعلق نمی گیرد.

اگر برای شرکت در آزمون ماک آیلتس آمادگی دارید، جهت تماس با ما اینجا کلیک کنید.
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top