مهاجرت سرمایه گذاران کبک به ایالت های دیگر کانادا

در سالهای گذشته، بسیاری از کسانی که قصد سرمایه گذاری کبک کانادا را داشتند، هدف آنها از مهاجرت، در واقع مهاجرت به شهرها و ایالت های انگلیسی زبان دیگر از قبیل تورنتو و ونکوور بوده است. 

  • مهاجرت سرمایه گذاران کبک به ایالات دیگر

آمار نشریه آنلاین خبری و معتبر حاکی از آن است که در طول سه دهه گذشته ده ها هزار نفر از کسانی که از این طریق موفق به دریافت ویزای کانادا و اخذ اقامت شده اند، مدتی پس از اقامت در ایالت کبک از طریق ویزای سرمایه گذاری کبک و دریافت کارت اقامت کانادا (PR) به ایالت های انگلیسی زبان مهاجرت کرده اند.

 

برای مثال آمارها نشان می داد که در سال 2016، از میان 57.935  نفری که از طریق برنامه سرمایه گذاری کبک (Quebec immigrant investor program) موفق به مهاجرت به کانادا شده بودند، فقط ده درصد آنها این ایالت را جهت سرمایه گذاری و اقامت انتخاب کرده اند و بقیه در ایالت هایی مانند اونتاریو و بریتیش کلمبیا زندگی و کار می کنند.

این خبر و نتایج آن تا حدودی برای دولت ایالت کبک نگران کننده بوده و نشان دهنده این است که بیشتر سرمایه گذاران این ایالت از این وسیله جهت مهاجرت به ایالت های انگلیسی زبان کانادا استفاده می کنند.

البته ناگفته نماند که بر اساس قوانین کانادا، کسانی که اقدام به مهاجرت و اخذ اقامت این کشور کرده اند در هر ایالت و شهری که تمایل داشته باشند می توانند زندگی و اقامت کنند.

با کلیک روی ادامه مطلب، تمایل کانادا به جذب مهاجر را بخوانید.

 

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top