ویزای سرمایه گذاری استرالیا

بهترین و سریعترین روش برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم استرالیا اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا است. ویزای سرمایه گذاری استرالیا مختص سرمایه گذاران و کارآفرینانی می باشد که علاقه مند به سرمایه گذاری در یک کشور امن با یک اقتصاد پویا هستند. استرالیا محیطی امن با اقتصاد و زیرساخت های پایدار، موقعیت های کاری و استانداردهای بالای زندگی است. به همین منظور افراد بسیاری در سرتاسر جهان، خواهان اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا هستند.

کشور استرالیا یکی از مناسب‌ترین کشورها برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور سال‌هاست که پذیرای مهاجرینی است که شرایط مهاجرت به استرالیا را دارند.

 

طبقه بندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا

اداره مهاجرت استرالیا ویزاهایی در کلاسهای مختلف به متقاضیان مهاجرت و ویزای سرمایه گذاری استرالیا ارائه می دهد. البته باید متذکر شد که برخی از کلاس ها متشکل از ساب کلاس می باشند. این ویزاها، کلاس و ساب کلاس ویزا عبارتند از:

  • ویزای کلاس 188 استرالیا
  • ویزای نوآوری تجاری استرالیا
  • ویزای سرمایه گذاری استرالیا
  • ویزای سرمایه گذاری خاص استرالیا
  • ویزای کارآفرینی استرالیا
  • ویزای سرمایه گذاری پرمیوم استرالیا
  • ویزای کلاس 888 استرالیا
  • ویزای کلاس 132 استرالیا
  • ویزای کلاس 405 استرالیا
  • ویزای بازنشستگان

 

ویزای کلاس 188 استرالیا

ابتدای سال 2012 ویزای سرمایه گذاری استرالیا کلاس 188 بخشی از Skill Select مشخص شد. درواقع متقاضیان نمی توانند مستقیما تشکیل پرونده بدهند. ابتدا باید برای EOI (درخواست نامه اظهار تمایل برای مهاجرت ) اقدام کرده و منتظر دعوتنامه برای ارسال مدارک بمانند.

ویزای 188 استرالیا به متقاضی این اجازه را می‌دهد که به مدت 4 سال بعد از صدور ویزا در استرالیا زندگی کنند. که قابلیت افزودن دو سال دیگر به این مدت نیز وجود دارد. همانطور که از نام این ویزای سرمایه گذاری استرالیا 188 مشخص است. متقاضی بایستی ابتدا تاییدیه یکی از ایالت های استرالیا را اخذ کند. و بایستی از طریق یکی از ایالت های این کشور اقدام کند. اگر متقاضی ویزای 188 استرالیا در طول پروسه ی ۴ ساله خود قادر به انجام کلیه تعهدات خود نباشد. امکان تمدید ویزا برای وی به مدت ۲ سال می باشد. 

هدف دولت استرالیا از ارائه‌ی این ویزا، جذب مدیران و سرمایه‌گذاران موفق جهت بهبود و رونق وضعیت اقتصادی این کشور است. متقاضی به منظور دریافت این ویزا می‌تواند از طریق یکی از 5 زیرشاخه‌ی زیر اقدام کند.

  •  ویزای موقت استرالیا ساب کلاس 188

 اولین شرط لازم برای دریافت اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری 188 است. هزینه‌ی ویزای 188 استرالیا با توجه به زیرشاخه‌ی انتخابی از 3600 دلار تا 8400 دلار استرالیا متفاوت خواهد بود.

  • ویزای نوآوری تجاری استرالیا

این شاخه (ساب کلاس) از ویزای 188 سرمایه گذاری استرالیا برای افراد با مهارت در کسب و کار است که می‌خواهند یک تجارت جدید در استرالیا راه‌اندازی کنند یا یک تجارت موجود در استرالیا را مدیریت کنند و توسعه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا دریافت کنند.

  • ویزای سرمایه گذاری استرالیا

این ویزا برای افرادی است که می‌خواهند سرمایه گذاری حداقل 1.5 میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند. و حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند.

  • ویزای سرمایه گذاری خاص استرالیا

این ویزا برای افرادی است که می‌خواهند سرمایه گذاری حداقل 5 میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل 65 امتیاز طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند.

دقت داشته باشید که متقاضیان ویزای 188 استرالیا باید تاییدیه دولت، ایالت یا کمیسیون تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا (Austrade) را اخذ کنند.

برای اطلاع از شرایط ویزای کاری استرالیا، اینجا کلیک کنید.
  • ویزای کارآفرینی استرالیا

این شاخه از ویزا جهت سرمایه گذاری در استرالیا به شما این اجازه را می دهد که در مهاجرت به استرالیا فعالیت های کارآفرینی را انجام دهید. البته این فعالیت ها نباید با قوانین استرالیا مغایرت داشته باشند. از این رو متقاضیان باید از سوی دولت یا یکی از ایالت‌های استرالیا تأیید شوند. شما می توانید با مبلغ 200 هزار دلار استرالیا آغاز کنید. دقت داشته باشید باید برای این فعالیت یک طرح اقتصادی مورد تایید ارائه کنید.

  • ویزای سرمایه گذاری پرمیوم استرالیا

برای افرادی است که می‌خواهند سرمایه گذاری حداقل 15 میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان باید توسط یک ایالت از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند.

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top