مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

ازدواج با یک فرد کانادایی یا کسی که اقامت دائم این کشور را دارد یکی از راههای مهاجرت به کانادا می باشد. اما باید در نظر داشت که فرد متقاضی مهاجرت به کانادا نباید ازدواج صوری کند چون در صورت تشخیص آفیسر اداره مهاجرت ویزا برای فرد صادر نمی شود و درخواست وی از طرف سفارت کانادا ریجکت می شود. 

پروسه این امر حداقل ۶ ماه به طول خواهد انجامید. فردی که شما می خواهید با او ازدواج کنید باید بتواند حداقل شرایط مورد نیاز برای تامین زندگی برای شما در کشور کانادا را فراهم کند.

  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

شرایط زوجین برای اخذ ویزای کانادا

اگر متقاضی خواهان اسپانسر شدن همسر یا حامی خود می باشد باید شرایط لازم برای این امر را هم داشته باشد که این شرایط شامل موارد زیر است:
    • با همسر خود به مدت دو سال یا بیشتر آشنا بوده و یا زندگی کرده باشد، فرزند مشترکی نداشته باشد و درخواست خود را بعد از تاریخ 5 اکتبر 2012 به اداره مهاجرت داده باشد.
    • فردی که اسپانسر می شود باید سن ۱۸ یا بالای ۱۸ سال داشته و شهروند کانادا باشد.

    • با شریک زندگی خود به صورت دائم ۱ سال زندگی کرده و همچنین با همسر خود در انجام دادن امور زندگی همکاری کرده باشد و بتواند این موضوع را اثبات نماید. برای اثبات اینکار باید در حساب های بانکی و کارت های اعتباری و منزل و مدیریت مخارج خانه و غیره همکاری مشترک داشته باشند.

     

    طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
    Top