ویزای ازدواج انگلستان

ویزای ازدواج انگلیس برای متقاضیانی است که از طریق ازدواج با شهروند یا فرد دارای اقامت دائم انگلستان قصد زندگی و اقامت در انگلستان را دارند.
این نوع از ویزای انگلیس به دو دسته ویزای ازدواج و ویزای نامزدی تقسیم میشود که شرایط آنها تقریبا مشابه هم است. در هر دو دسته متقاضی باید از چند جهت سفارت یا مراجع قانونی را قانع کند.
از نظر مالی باید شرط حداقل حقوق برآورده شود که در حال حاضر سالی 18600 پوند برای یک زوج بدون بچه است. اثبات این درآمد با روشهای مختلف از قبیل استخدام، وجه نقد در بانک و داشتن کار آزاد میسر است. شرایط و مقررات مربوط به توانایی مالی پیچیده بوده و هر پرونده باید به صورت مجزا بررسی شود.

دو طرف باید اثبات کنند که رابطه آنها واقعی بوده و هدف از ازدواج کسب اقامت نیست معمولا در این زمینه مدارک متعددی در ارتباط با روابط دو طرف قبل و بعد از ازدواج باید ارایه شود. اثبات این مدعا برای متقاضیان داخل انگلستان که با هم زندگی میکنند بسیار ساده تر است.
در ویزای نامزدی پس از برآورده شدن شرایط، 6 ماه ویزا صادر میشود و در این 6 ماه دو طرف فرصت دارند با هم ازدواج نمایند.
در ویزای ازدواج ابتدا ویزا برای 33 ماه صادر شده و بعد از 5/2 سال دوباره شرایط بررسی شده و برای 33 ماه دیگر تمدید میشود. بعد از 5 سال امکان کسب اقامت دائم وجود دارد.

 

در این ویزا متقاضی اجازه کار و تحصیل دارد. متقاضیانی که با ویزاهای دانشجویی و کاری بالای شش ماه در انگلستان هستند میتوانند ویزای خود را در داخل انگلستان به این ویزا تبدیل کنند. با داشتن ویزای ویزیتور نمیتوان از داخل انگلستان برای این ویزا اقدام کرد.
 

ویزای ویزیتوری نامزدی برای افرادی صادر می گردد که :

  • قصد ورود به خاک انگلستان را جهت انجام ازدواج دارند.
  • قصد ثبت ازدواج خود را در انگلستان دارند.

مدت زمان بررسی این نوع درخواست توسط سفارت معمولا 3 هفته به طول می انجامد. ویزای نامزدی با اعتبار 6 ماه صادر میگردد.
 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد شرایط اقامت از طریق تولد فرزند، اینجا کلیک کنید.
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top