ویزای سرمایه گذاری در یونان

سرمایه گذاری در یونان یکی از راه های مهاجرت به یونان و دریافت اقامت سریع این کشور است. این ویزا با عنوان golden visa یا ویزای طلایی شناخته می شود. با سرمایه گذاری در این کشور می توان اقامت ۵ ساله کشور یونان را دریافت کرد. سرمایه گذاری می تواند در زمینه املاک و مستغلات، خرید املاک تجاری یا شرکت های مختلف تجاری، همچنین راه اندازی یک تجارت و یا کارآفرینی باشد.

شما می توانید اقامت کشور یونان را برای خود و خانواده تان با سرمایه گذاری به حداقل مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به دست بیاورید. اما به این شکل است که شما اجازه کار در این ۵ سال اولیه که به شما اقامت داده شده است ندارید و پس از گذشت پنج سال شما اجازه کار در یونان را خواهید داشت. در این نوع اقامت تحصیل برای فرزندانتان رایگان خواهد شد. پس از گذشت ۷ سال از اقامت یونان با سرمایه گذاری، شما می توانید درخواست پاسپورت کشور یونان را از دولت این کشور بدهید. 

شرایط سرمایه گذاری در یونان

سرمایه کافی، از مهمترین شروط سرمایه گذاری در یونان و پس از آن اقامت در یونان است. بنابراین اگر شرایط مالی خوبی دارید، سرمایه گذاری در یونان یکی از امن ترین روش ها برای رسیدن به اقامت دائم یونان است. دو راه اصلی سرمایه گذاری در یونان خرید ملک و تمکن مالی می باشد.

مهاجرت به یونان از طریق سرمایه گذاری با خرید ملک
خرید ملک در یونان باعث رسیدن شما به golden visa (ویزای طلایی) می شود. این روش امکان سفر به سراسر اتحادیه اروپا را به شما می دهد.  

سرمایه گذاری در یونان به روش تمکن مالی
راه دوم سرمایه گذاری و اخذ اقامت یونان از طریق تمکن مالی است. تمکن مالی را با نام ویزای خود حمایتی نیز بکار می برند. در این روش باید ثابت کنید که برای زندگی در کشور یونان به اندازه کافی پول و سرمایه نقدی دارید.

در صورت اثبات تمکن مالی شما، ویزای دو ساله یونان به شما تعلق می گیرد و پس از اتمام اعتبار، می توانید آن را تمدید کنید. تنها شرط آن این است که سالانه شش ماه در این کشور اقامت داشته باشید. 

با سرمایه گذاری یونان به اقامت اروپا دست پیدا کنید!
برای بسیاری از افراد اقامت یونان، به عنوان دروازه ای برای ورود به اروپا است. از آنجایی که یونان یکی از اعضای حوزه شنگن است، با دریافت پاسپورت و اقامت این کشور، می توانید آزادانه به دیگر کشور های عضو اتحادیه شنگن به راحتی سفر کنید و از کار، تحصیل و زندگی در اروپا لذت ببرید.

برای کسب اطلاع از شرایط کار در یونان اینجا کلیک کنید.
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top