قوانین بیومتریک کانادا

در مورد قوانین بایومتریک کنادا به گفته کارشناسان مهاجرتی دایانا مهاجر. اطلاعات  بیومتریک ( انگشت نگاری کانادا)، پروسه ارسال درخواست و مهاجرت به کانادا را براى مسافرین کم خطر و ساده تر مى کند. تمامى مسافرین بین سنین 14 تا 79 سال مى بایست اطلاعات بیومتریک تهیه کنند.

 

  • قوانین بیومریک کانادا

انگشت نگاری کانادا یا تست بیومتریک هم در 2 مرحله در خواست ویزا و ورود به کانادا انجام مى شود.بیومتریک به افسر ویزا اجازه مى دهد تا درخواست ها را راحت تر مورد بررسى قرار دهد. این تست موجب میشود تا جنایتکاران و متخلفین زودتر غربال شوند.
همچنین بیومتریک یک مسافر براى تائید هویت او حین ورود به کانادا مورد استفاده قرار مى گیرد. فرودگاههای کانادا کیوسک بازرسى شخصى دارند که اثر انگشت و عکس در آن جا مورد تائید قرار مى گیرند.

​بیومتریک خارج از کانادا

طبق قوانین مهاجرتی کانادا بایومتریک کانادا اگر خارج از کانادا هستید، اطلاعات بیومتریک خود را به صورت حضورى از مرکز درخواست ویزا (AVC) تهیه کنید. 137 مرکز (AVC) در 95 کشور وجود دارد که متقاضى مى تواند از آنها درخواست بیومتریک کند. 

 

بیومتریک داخل خاک کانادا

بر اساس قوانین بایومتریک کانادا اگر در کانادا به صورت حضورى مى خواهید اقدام کنید. اطلاعات بیومتریک خود را می توانید از تاریخ 2019 در مراکز خدماتى کانادا ارائه دهید. اگر براى ورود به یکى از دروازه هاى کانادا (POE) به عنوان یک دانشجوى بین المللى یا کارگر موقت مجاز هستید. اطلاعات بیومتریک خود را به یکى از دروازه های ورودی کانادایی ارسال کنید.

 

هزینه انگشت نگاری در سفارت کانادا

فرایند جمع آورى اطلاعات بیومتریک فقط چند دقیقه طول مى کشد. هزینه آن براى هر نفر 85 دلار کانادا و براى یک خانواده 170 دلار کانادا است. هزینه مربوط به بیومتریک برای گروه های ۳ نفره و یا هنرمندان اجرا 255 دلار کانادا است. اگر کنسولگری کانادا از شما بخواهد تا مشخصات بیومتریک خود را ثبت کنید، برای این موضوع نیز هزینه ای باید پرداخت گردد. این هزینه، ثبت تصویر دیجیتالی و مجموعه اثر انگشتان را شامل می شود. اگر تقاضای خود را در یک مرکز تقاضای ویزای رسمی (VAC) ثبت کرده باشید،هزینه سرویس دهی این مراکز نیز اضافه خواهد شد که شامل موارد زیر می شود:

  • بررسی این موضوع که تقاضای شما کامل شده است.
  • ارسال پرونده اپلای شما به مرکز ویزا
  • فرستادن پاسپورت ها و مراقبت از اسناد در این پروسه و تا اداره ویزا
  • پیگیری های مربوط به اپلای افراد که به صورت آنلاین ثبت شده اند

 

مراحل بیومتریک کانادا

شما با مراجعه به مراکز VCA در نزدیک کشور خود در کمتر از 20 دقیقه می توانید تست بیومتریک بدهید.
ابتدا کارمند سفارت از شما عکس تمام رخ دیجیتالی تهیه می کند. سپس در مرحله بعد اثر انگشت شما را با قرار دادن انگشتان بر روی اسکنر ثبت می کند.
معمولا نیازی به مهارت زبان انگلیسی نیست. چرا که در مراحل انگشت نگاری مهاجرت به کانادا مصاحبه ای انجام نمی شود.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top