قوانین مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به کشورهای مختلف جهان نیاز به رعایت  قوانین کشور هدف می باشد. استرالیا هم از این موضوع متمایز نمیباشد. ازاین رو دانستن قانونها بسیار ضروری و مهم می باشد. می توان از طریق ویزای کار، سرمایه گذاری ،تحصیلی و یا ازدواج وارد کشور استرالیا شد که هرکدام از این ویزاها قوانین خاص خود را دارد و اطلاع داشتن از قانونهای مهاجرت به این کشور نیاز به دانش و تجربه است. عدم رعایت این قانونها می تواند فرد را از مسیر مهاجرت دور کند یا شاید حتی هرگز به هدف خود نرسد. توصیه می شود هیچ  کدام از قوانین مهاجرتی استرالیا دست کم گرفته نشوند تا بتوان به هدف و مقصد راه پیدا کرد. درحال حاضر دایانا مهاجر با بهره گیری از یک تیم قدرتمند می تواند متقاضیان مهاجرت به استرالیا را در این مسیر یاری و راهنمایی کند. 

 

قوانین مهاجرتی استرالیا جهت اخذ ویزای کار

بیشتر متقاضیان مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای کار اقدام به مهاجرت می کنند. در نتیجه متقاضیان زیادی علاقه مند به اخذ این ویزا هستند. متقاضیان در این مسیر و راه رقبای زیادی دارند. دانستن این قوانین مهاجرتی می تواند به متقاضی در ادامه مسیر کمک و یاری بسیاری برساند.
متاسفانه در میان متقاضیان بسیاری بدلیل اطلاع نداشتن و نداشتن تجربه کافی از شرایط و قانونهای اخذ ویزای استرالیا سعی و تلاش بر انجام مرحله های ویزای خود و یا دیگران را دارند. در بیشتر این موردها باعث از دست رفتن بودجه و زمان خود و یا دیگران می شود. متقاضیان برای مهاجرت به این کشور از طریق کار باید ویزای کار استرالیا را داشته باشند.

 قوانین مورد نظر برای مهاجرت به کشور استرالیا در زمینه ویزاهای کاری شامل مواردی هم چون:

  • سن (کمتر از 44 سال)
  • مدارک تحصیلی معتبربرای مهاجرت 
  • سطح زبان انگلیسی (حداقل آیلتس 6)
  • سابقه کار مرتبط ( حداقل 3 سال)

 برای ویزای کار در استرالیا متقاضیان باید در سیستم امتیاز بندی این کشور مورد نظر امتیازات لازم را کسب کرده باشند و متقاضی باید براساس موارد خواسته شده به صورت کاملا قانونی امتیازات مورد نظر را بدست اورده باشد.

قوانین مهاجرتی استرالیا برای ویزای سرمایه گذاری و کارآفرینی

به جرات می توان گفت دشوار ترین و پیچیده ترین نوع ویزای استرالیا از نوع ویزاهای سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور کانادا  است. به دلیل داشتن حجم بالای مدارک و قوانین خاصی که کشور مربوطه دارد این ویزا را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم .اگر این پروسه را به تنهایی انجام دهید حتی ممکن است منجربه ضررهای جبران ناپذیری شوید. این ویزا  دارای قوانین  معتبر و خاصی برای خود می باشد. برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در کشور کانادا متقاضیان باید حداقل سرمایه گذاری 200هزار دلاری را انجام دهند.اما در حال حاضر می توانید این سرمایه را در سال اول و یا سوم وارد این کشور کنید.

دایانا مهاجر میتواند براساس شرایط و قوانین هر ایالت به شما کمک کند تا با کمترین هزینه و سرمایه در استرالیا سرمایه گذاری کرده و اقامت این کشور را بدست آورید.

قوانین ویزای تحصیلی در کشور استرالیا

  • این موضوع قابل قبول است که یکی از راه حل های مهاجرت آسان و راحت  به کشور استرالیا ویزاهای تحصیلی می باشد. این نکته را هم باید در نظر داشت که متقاضیان از این طریق نمی توانند اقامت دائم استرالیا را بدست اورند. متقاضی باید یک گواهی و یا به نوعی پذیرش از یکی از دانشگاه های استرالیا را داشته باشد. جهت اقدام برای گرفتن ویزاهای دانش آموزی از مقطع دبستان تا انتهای دبیرستان، ویزاهای تحصیلی دوره های کوتاه مدت، مقطع لیسانس، مقطع فوق لیسانس و دکترا باید برای ویزای ساب کلاس ۵۰۰ اقدام کرد.
برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در استرالیا، اینجا کلیک کنید.
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top