بهترین راه مهاجرت به فنلاند

روش های متفاوتی برای مهاجرت به کشور فنلاند وجود دارد که افراد متناسب با شرایط خود می توانند برای آن اقدام نمایند. از معمول ترین روش های مهاجرت به کشور فنلاند می توان به:

مهاجرت کاری. تحصیلی، سرمایه گذاری و پناهندگی اشاره کرد. برای اطلاع از روش های عنوان شده. این بخش را مطالعه فرمایید.

 افراد می توانند با استفاده از ویزای ازدواج به کشور فنلاند مهاجرت کنند در این روش افراد می بایست با یک فرد فنلاندی ازدواج کرده و در این صورت می توانند برای مهاجرت و کسب اقامت اقدام نمایند.

مهاجرت کاری

از دیگر پر تقاضاهای روش های مهاجرت به فنلاند. روش مهاجرت کاری می باشد. بسیاری از افراد مایل به کار در یک کشور برتر اروپایی می باشند. که به واسطه آن موفق به کسب اقامت این کشور شوند. در مهاجرت کاری، فرد می بایست از یک کارفرمای فنلاندی دعوت نامه کاری یا پیشنهاد کاری دریافت نماید.

تمامی کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای جذب نیروی کار لازمه از قوانین مشترکی تبعیت می کنند.  قوانین در کشور فنلاند  بدین صورت می باشد که کارفرما، برای حرفه مورد نظر خود در سایت کاریابی به مدت 3 هفته تا 3 ماه برای یافتن نیرو آگهی می زند. اگر در محدوده کشورهای اتحادیه اروپا هیچ فردی از حرفه ی مورد نظر را استقبال نکند درخواست افراد خارج از اتحادیه مورد بررسی قرار می گیرد.

 

مهاجرت تحصیلی

ویزای تحصیلی به عنوان یکی از ساده ترین روش های مهاجرت به فنلاند قلمداد می شود. بسیاری از دانشجویان با سپری کردن دوره ای در فنلاند، شانس خود را برای پیدا کردن کار افزایش می دهند و پس از احراز شرایط مورد نیاز برای اقامت دائم این کشور اقدام می نمایند.

دانشجویان بین المللی با ارائه سوابق تحصیلی و مدرک زبان قادر خواهند بود برای دانشگاه های برتر کشور فنلاند اقدام نمایند. دوره های کارشناسی به زبان فنلاندی و دوره های کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی ارائه می شود.

از همین رو دانشجویان با ارائه مدرکی دال بر تسلط زبان قادر خواهند بود برای تحصیل در فنلاند اقدام نمایند.

مقطع دکتری در کشور فنلاند به عنوان برترین مقطع تحصیلی شناخته می شود. دانشجویان در صورت جلب نظر یک استاد راهنما قادر خواهند بود از شرایط ایده آل این کشور بهره مند شوند. از مهم ترین ویژگی های تحصیل در این مقطع می توان به بورسیه های تحصیلی اشاره کرد.

 

مهاجرت سرمایه گذاری

برای گرفتن این نوع ویزا در فنلاند. افراد باید از طریق ثبت شرکت اقدام نمایند. قوانین در خصوص ثبت شرکت به این صورت است که در ابتدای راه. بدنبال شریک فنلاندی بوده. و در صورت توافق می توانند شرکتی را در کشور فنلاند ثبت نمایند. و ویزای سه ساله این کشور را دریافت کنند. در صورتی که بیلان شرکت مثبت باشد و در سال آخر دو یا سه نیروی کار کشور فنلاند را مشغول به کار کنند به اقامت منجر می شود.

لازم به ذکر است که حداقل 51 درصد سهام شرکت در نظر گرفته شده باید به نام شریک فنلاندی باشد تا تصمیم گیرنده اصلی شرکت یک فرد فنلاندی باشد. افرادی که به دنبال سرمایه گذاری در کشور فنلاند می باشند می توانند از طریق ثبت شرکت وارد خاک کشور فنلاند شوند و در صورت احراز شرایط لازمه، اقامت دائم این کشور را دریافت کنند.

 

دیگر موارد مرتبط:

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به یونان

مقالات مهاجرت به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مقالات مهاجرت به انگلستان

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

مقالات مهاجرت به استرالیا

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

مقالات مهاجرت به یونان

مهاجرت تحصیلی به یونان

 

 

 

 

 

شرایط سرمایه گذاری در فنلاند را با استفاده از لینک زیر در پیج اینستاگرام ما مطالعه

mohajerat-ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top