خرید ملک در فنلاند

برای زندگی و اخذ اقامت در فنلاند باید از جزئیات  این کشور اطلاع داشته باشید.

یکی از مسائل بسیار مهم برای زندگی در فنلاند اطلاع از هزینه های زندگی در فنلاند و شرایط زندگی در فنلاند است.

در واقع شما باید در این زمینه به مهم ترین مسئله یعنی مکان سکونت خود با دقت فکر کرده و به بررسی این شرایط بپردازید.

در واقع شما هر روش مهاجرتی به فنلاند را انتخاب کرده باشید. باز هم لازم است تا در زمینه اسکان خود تحقیق کرده باشید.

محل زندگی و اسکان می تواند شامل سکونت در خوابگاه های دانشجویی به دلیل تحصیل در فنلاند. اجاره مسکن به دلیل کار در فنلاند و یا خرید ملک در فنلاند. به دلیل سرمایه گذاری و یا هر دلیل دیگری باشد. در کشور فنلاند شرایط به گونه ای است که خرید خانه معمولا ارزان تر از اجاره خانه در دراز مدت است. از این رو بیشتر فنلاندی ها در این کشور صاحب خانه هستند و به راحتی در خانه های خود زندگی می کنند.

بررسی شرایط اولیه خرید ملک در فنلاند

در این بخش از مقاله نکات ابتدایی و مهم برای خرید ملک در فنلاند را برای شما بیان می کنیم. دقت کنید که در کشور فنلاند نقش نماینده املاک و بانک های فنلاندی نسبت به سایر کشور ها بیشتر است و در روند خرید ملک بیشتر به چشم می آید. این افراد معمولا بیشتر از حقوقی که دریافت می کنند به شما خدمات می رسانند و شما را برای خرید ملک در فنلاند راهنمایی می کنند. هم خریدار و هم فروشنده ملک در فنلاند نقش بسیار کمی در روند خرید و فروش ملک دارند.

 

مراحل ثبت سند ملک خریداری شده در فنلاند

در این بخش از مقاله در ارتباط با مراحل ثبت سند در کشور فنلاند برای ملک خریداری شده صحبت می کنیم. زمانی که شما مالیات در فنلاند برای خرید ملک خود را پرداخت کردید می توانید برای ثبت ملک خریداری شده خود اقدام نمایید. این کار باید در دادگاه منطقه ای در محلی که شما ملک را خریداری کرده اید و پس از شش ماه انحام شود. در این زمینه هزینه ثبت نام کوچکی هم وجود دارد که می بایست پرداخت شود.

برای ثبت ملک در فنلاند لازم است تا مدارک زیر را با خود به همراه داشته باشید و یا به دادگاه مورد نظر برای ثبت ملک ارسال نمایید. این مدارک عبارتند از: توافق نامه فروش اصلی، کپی موافقت شده از قرار داد فروش، دریافت مالیات انتقال پرداخت شده و رسید دریافت هزینه ثبت نام پرداخت شده. مراحل ثبت نام برای ثبت سند ملک در فنلاند به طور کلی حداقل یک هفته طول می کشد که البته گاهی اوقات کمی هم طولانی تر می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مالیات بر املاک در فنلاند

اگر شما قصد خرید ملک در فنلاند را دارید لازم است که در ارتباط با مالیات خرید املاک در این کشور اطلاع داشته باشید. دقت کنید که در فنلاند مالیات بر املاک، مستغلات و زمین و … ارائه می ود و شما باید این مالیات را پرداخت نمایید. نرخ مالیات بر اساس نوع ملک در این کشور متغیر است.

نرخ مالیات ملک در این کشور به طور کلی بین نود و دو یا نود و  سه صدم و برای ساختمان های مسکونی به طور اختصاصی نرخ مالیات تقریبا چهل و یک صدم می باشد. خود ملک و زمینی که آن را اشغال می کند مشمول مالیات بر املاک و مستغلات هستند. در صورت استفاده از این ملک برای کسب درآمد ، مالیات بر املاک و مستغلات از مالیات بر درآمد کسر می شود.

 

قیمت خرید ملک در فنلاند

اما به عنوان آخرین نمته و شاید مهم ترین نکته باید در ارتباط با هزینه خرید ملک در فنلاند صحبت کنیم. این هزینه در ضمن بررسی هزینه های زندگی در فنلاند در زمان اقامت در فنلاند می باشد و باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرد تا شرایط زندگی در فنلاند به دقت پیش رود. برای خرید ملک در شهر های فنلاند لازم است تا هزنیه هایی به شرح زیر پرداخت نمایید.

هزینه خرید ملک برای هر متر مربع از واحد مسکونی آپارتمانی در مرکز شهر های فنلاند به طور میانگین هزینه پنح هزار و دویست و چهل یورو می باشد و هزینه بین دو هزار و هفتصد تا هشت هزار و پانصد متغیر است. برای خرید ملک در خارج از مرکز شهر های فنلاند و برای واحد مسکونی آپارتمانی برای هر متر مربع هزینه یه طور میانگین سه هزار و سی و شش یورو است. این هزینه به طور کلی مابین هزار و پانصد تا پنج هزار و پانصد یورو می باشد.

 

برای اطلاعات بیشتر با دایانا مهاجر همراه باشید.

دیگر موارد مرتبط:

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به یونان

مقالات مهاجرت به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مقالات مهاجرت به انگلستان

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

مقالات مهاجرت به استرالیا

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

مقالات مهاجرت به یونان

مهاجرت تحصیلی به یونان

 

 

 

 

 

شرایط مهاجرت و کار در فنلاند را می توانید با استفاده از لینک زیر در پیج ما مطالعه نمایید

mohajerat-ielts

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top