استفاده از شکل صحیح فعل

استاد حمیدی در این مقاله شما را با یکی از رایج ترین اشتباهات در آیلتس آشنا میکند.

(( استاد حمیدی بهترین مدرس آیلتس و مشاور در امور مهاجرت ))

یکی از رایج ترین اشتباهاتی که هنگام آزمون آیلتس انجام می شود، استفاده نامناسب از فعل ها در یک جمله است. فعل مهم ترین بخش یک جمله است زیرا در مورد اقدام انجام شده در جمله صحبت می‌ کند. یک اشتباه در استفاده از فعل می تواند روی نمره شما تاثیر گذار باشد و شانس نمره بالا را از شما بگیرد. پس حتما مطمئن شوید که به اندازه کافی توانایی استفاده از شکل صحیح فعل ها در یک جمله هنگام صحبت کردن یا نوشتن را دارید.
مثلا در جمله”I have had tea.” ، استفاده از  Had، شکل سوم فعل است که از شکل اول have به دست آمده است. ‘Have’ در این جمله به شکل ‘زمان حال کامل ‘ آمده است.
در جمله”I took tea.” ، کلمه ‘Took’ شکل دوم فعل take است. شکل دوم فعل به معنای فعالیتی است که در گذشته انجام شده است. اگر فعل took را با take جایگزین کنیم، معنی به طور کامل تغییر می‌ کند.
استفاده از take در “I take tea” به معنای عملی است که به دفعات منظم رخ می دهد. در حالی که فعل take در “I am taking tea” به معنای عملی است که در زمان حال اتفاق می‌ افتد و ادامه دار است.
اگر از شکل های صحیح فعل استفاده نکنید احتمالاً اشتباهات زیادی را مرتکب می شوید که باعث نمره منفی شما می شود پس حتما از استفاده صحیح از فعل اطمینان حاصل کنید.

 

دیگر مطالب مرتبط

مقالات لیسنینگ

مقالات اسپیکینگ

مقالات ریدینگ

مقالات رایتینگ

مقالات عمومی ایلتس

نظرات و توصیه های امتحانی

نمونه امتحانات ایلتس سراسر جهان

کلاس ایلتس حضوری

کلاس مکالمه حضوری

کتابهای استاد حمیدی

کلاس ایلتس انلاین

کلاس مکالمه انلاین

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top