استفاده صحیح از حروف ربط در ایلتس

در این مقاله به صحبت های استاد حمیدی ( بهترین استاد آیلتس در شیراز) در مورد استفاده صحیح از حروف ربط در آیلتس خواهیم پرداخت. برای بالا بردن اطلاعات خود در مورد آیلتس مقالات دیگر ما را نیز مطالعه کنید.

  • استفاده صحیح از حروف ربط در ایلتس

استاد حمیدی می گویند: استفاده از حروف ربط هنگام نوشتن و گفتار باید کاملاً صحیح باشد. و استفاده غلط از آن ها نشان دهنده این است که شما مهارت و اطلاعات کافی در زبان انگلیسی ندارید . حروف ربط ، کلمات اتصال دهنده ای هستند که کمی جملات را پیچیده تر می کنند.

مثلاً’I know him’ یک جمله ساده است اما. I know him because he lives in my neighborhood’ یک جمله طولانی و پیچیده تر است که از دو جمله ساده تشکیل شده است . کلمه because یک کلمه ربط است که دو جمله را به یکدیگر مرتبط می کند. مثلا ‘I know him’ و ‘he lives in my neighborhood.’

حروف ربط زیادی در زبان انگلیسی مثل’after’, ‘before’, ‘and’, ‘since’, ‘though’, ‘whether’, ‘whereas’, ‘whenever’, ‘whoever’, وجود دارد.

این یک سطح راحت و ساده از استفاده از حروف ربط است که باعث می شود زبان انگلیسی را بهتر صحبت کنید.

استاد حمیدی می گویند: قوانین مهمی از گرامر وجود دارد که باعث می شود نمره امتحان آیلتس شما بهتر شود. آیلتس یکی از چالش برانگیزترین امتحانات زبان انگلیسی است که می توان از طریق آن در بهترین دانشگاه های انگلیسی زبان پذیرفته شد. اگر آگاهی شما از زبان انگلیسی زیاد باشد ، کیفیت امتحان آیلتس بهتر خواهد شد و می توانید پا به دانشگاهی بگذارید که همیشه رویایش را در سر داشته اید.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top