مهاجرت تضمینی

مهاجرت تضمینی با هلدینگ مهاجرتی دایانا مهاجر

در مطلبی که مطالعه آن را شروع کرده اید، قصد داریم که در مورد گرفتن ویزای قطعی و تضمینی یا همان مهاجرت تضمینی توضیحاتی را ارائه دهیم و در این راستا ممکن است سوالات پر تکراری نظیر راه و روش گرفتن ویزای قطعی و مهاجرت تضمینی چیست؟ ، برای دریافت ویزای فوری و تضمینی باید چه مراحلی را طی کرد؟و یا هزینه گرفتن ویزا چقدر است؟در ذهن شما نقش ببندد.

  • مهاجرت تضمینی

در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه در فکر مهاجرت هستند و به دنبال آن در جستجوی راهی می باشند که بتوانند به طور قطعی ویزا دریافت کنند و مهاجرت تضمینی داشته باشند. در متن همین مقاله سعی کرده ایم به سوالات ذکر شده در ابتدای متن پاسخ دهیم و مراحل گرفتن ویزا را نیز تشریح نماییم. در نهایت اگر نیاز داشتید اطلاعات بیشتر و تخصصی تری در مورد ویزای تضمینی به دست بیاورید با موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر در شیراز تماس بگیرید و به صورت رایگان به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

 

مشکلات دریافت ویزا برای ایرانی ها
از سال های گذشته تا کنون بسیاری از ایرانی ها به کشورهای اروپایی و یا دیگر نقاط جهان، از روش های مختلفی حتی توریستی سفر کرده اند و در نهایت در زمان مقرر شده به کشور خود بازنگشته اند و در کشور مورد نظر درخواست پناهندگی داده اند. این مسئله موجب شده است که برخی از کشور ها مراحل دریافت ویزا برای ایرانی ها را سخت کرده اند. بنابراین، ممکن است افرادی که شخصا به دنبال طی نمودن این مسیر و دریافت ویزای تضمینی هستند، با نتیجه ای منفی رو به رو شوند. اگر از طریق وکلا و افراد متخصص جهت تحقق این امر اقدام نمایید قطعا این افراد از تجربه خود در پروسه دریافت ویزای شما استفاده خواهند کرد و سعی بر گرفتن بهترین نتیجه خواهند کرد.

 

ویزای فوری
زمانی که صحبت از مهاجرت یا هر امر دیگری می شود باید در ابتدا اصول و قوانین مرتبط با آن را بررسی کنید و طبق آن عمل کنید. بنابراین بهتر آن است که جهت بررسی مراحل گرفتن ویزا با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید، در واقع باید با کسانی در این باره مشورت کنید که شرایط و موقعیت شما را به دقت بررسی و به صورت کاملا تخصصی شما را راهنمایی کنند. گرفتن ویزا با موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر دقیقا به همین طریق انجام می پذیرد. این موسسه نیز مانند دیگر مراکز مهاجرتی ممکن است ویزا های ردی داشته باشد، اما شما در این راستا باید بررسی کنید که کدام مجموعه خطای کمتر و یا در واقع ریجکتی های کمتری داشته است. متقاضیانی که هدف مهاجرت به خارج از کشور و به دنبال آن دریافت ویزای تضمینی هستند، باید به موسساتی اعتماد کنند که اطلاعات تکمیلی و تخصصی در مورد تمامی کشور های اروپایی، آمریکایی، آسیایی و غیره داشته باشند. در مورد فوری و سریع بودن ویزا هم باید گفت که پروسه مهاجرت پیچیده و زمان بر است. در مواردی دیده شده که متقاضی اخذ ویزا بسیار عجله داشته است و همین امر خود باعث تبعات نامناسبی از جمله ردی ویزا و ریجکتی های بعدی نیز شده است.

 

هلدینگ مهاجرتی دایانا مهاجر با مجوز رسمی فعالیت از وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی بعنوان دفتر مشاوره شغلی و کاریابی خارجی در شیراز مشغول به فعالیت می باشد.

 

برای گرفتن ویزا باید چگونه باشیم؟
زمانی که در مسیر مراحل گرفتن ویزا اولین قدم را بر میدارید، باید به این نکته توجه داشته باشید که در پایان پروسه حقوقی اخذ ویزا ، قاضی و یا افسر تصمیم گیرنده هستند اما انتخاب یک وکیل مهاجرتی متخصص به گرفتن نتیجه مثبت در این مسیر بسیار کمک خواهد کرد. نا گفته نماند که در این مسیر سطح انرژی و نگرش خودتان را دست کم نگیرید و بدانید که هیچ انرژی در انجام کار هر فرد بی تاثیر نخواهد بود. هر چیزی که در جهان هستی مشاهده می کنید از انرژی تشکیل شده اند. انرژی ها مشابه های خود را جذب می کنند. به عنوان مثال افرادی که همیشه شاد و پر انرژی هستند معمولا اتفاق های بهتری را در زندگی تجربه می کنند و احساسات بهتری را به خود جذب خواهند کرد. بنابراین در مسیر مهاجرت نیز افرادی که موج های منفی و استرس زیادی دارند و استرس شدیدی برای گرفتن ویزا یا دیگر مراحل مهاجرت دارند، معمولا نتیجه دلخواهی دریافت نمی کنند و بر خلاف این افراد، کسانی که تلاش خود را می کنند، با پشتکار ادامه می دهند و نگرانی های بی مورد را به قلب و ذهن خود راه نمی دهند همیشه موفق خواهند شد.

 

هزینه گرفتن ویزا
برخی از متقاضیان مهاجرت، بدون برنامه ریزی و حساب و کتاب مسیر این امر را آغاز می کنند و حاضر نیستند با پرداخت هزینه ای جزئی پرونده خود را در دست متخصصان این امر قرار دهند. بسیاری از آن ها می خواهند که شخصا به دنبال امور دریافت ویزا بروند که معمولا در طی کردن مراحل گرفتن، به دلیل عدم آگاهی و اشراف به قوانین سفارت، چینش کیس و حال و هوای آفیسر با مشکل مواجه می شوند و حتی گاهی اوقات هزینه های هنگفتی را در راه می پردازند. از آن جایی که هزینه گرفتن ویزای هر کشور و روش های مختلف دریافت آن متغیر است، بهتر است که برای دریافت ویزای تضمینی با یک موسسه مورد اعتماد تماس بر قرار کنید تا از هزینه ها اطلاع یابید و ادامه روند کار را به دست وکلای آن بسپارید. گرفتن ویزا با موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر می تواند مسیر را برای متقاضیان این امر هموار سازد.

 

انواع صدور ویزا
ویزای درخواستی شما از دو طریق بررسی می گردد که در این قسمت اشاره ای کوتاه به هر یک از روش ها خواهیم کرد:

  • ویزای آبجکتیو (OBJECTIVE)

برخی از کشور ها برای ارائه ویزا به متقاضیان از این سیستم استفاده می کنند. در این روش اگر شخص متقاضی بتواند امتیاز مشخص شده از سمت کشور مورد نظر را کسب کند موفق به اخذ ویزا خواهد شد. برخی از امتیاز بندی ها بر اساس: معدل، سن، سابقه کار، میزان دانش زبان، سوابق علمی و غیره می باشد.

  • ویزای سابجکتیو (SUBJECTIVE)

در این روش تنها نظر آفیسر در صدور ویزا تاثیر خواهد گذاشت. یعنی اگر شما تمام مدارک خود را به طور دقیق تکمیل کنید باز هم آفیسر اجازه دارد که مجوز صدور ویزا را ارائه ندهد.

 

مواردی که به اخذ ویزای فوری کمک می کند
زمانی که به کنسول گری کشور مورد نظر در کشور خود برای دریافت ویزا مراجعه می کنید، از دو طریق می توانید اثبات کنید که پس از اتمام مدت ویزا به کشور خود باز خواهید گشت.

  • اثبات وابستگی مالی

در پروسه اخذ ویزای خود باید به آفیسر سفارت اثبات کنید که برای کل مدت سفر می توانید تمام هزینه های خود را بپردازید، همچنین باید به اثبات برسانید که در کشور خود حقوق، ملک، مسکن و یا از این قبیل دارایی ها دارید.

  • اثبات وابستگی عاطفی

همچنین می بایست نشان دهید که همسر، فرزند، پدر و یا مادر شما که به آن ها وابستگی احساسی و عاطفی دارید در کشور مبدا شما قرار دارند و این ها دلیلی می باشند که شما را به کشور مبدا باز می گردانند.

 

ویزای تضمینی و موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر
مطابق آنچه که توضیح دادیم بهتر است اگر به قوانین حقوق مهاجرت و اخذ ویزا اشراف ندارید، برای دریافت ویزا از طریق موسسات مهاجرتی مورد اعتماد اقدام کنید. هلدینگ مهاجرتی دایانا مهاجر می تواند به متقاضیان ویزا کمک کند که در پرونده خود چه مدارکی قرار دهند که احتمال کمتری برای رد شدن ویزای آن ها وجود داشته باشد و حتی این مجموعه می تواند به شما یاری رساند که چه زمانی برای دریافت ویزا اقدام نمایید که بهترین جواب را دریافت کنید. در صورتی که از طریق شرکت مهاجرتی دایانا مهاجر جهت انجام این امر اقدام کنید، حتی اگر جواب منفی دریافت کنید، این مجموعه از راه و روش های دیگر برای گرفتن ویزای شما اقدام خواهد کرد و شما را تا انتهای مسیر همراهی خواهد کرد. در نظر داشته باشید که هیچ موسسه ای نمی تواند تضمین کند که حتما برای شما ویزا دریافت می کند و اگر چنین کلماتی را شنیدید صرفا جهت بازار گرمی بوده است.

 

پرسش و پاسخ های رایج درباره ویزای تضمینی
 

هزینه دریافت ویزا چقدر است؟

به راحتی نمی توان هزینه اخذ ویزا را اعلام نمود، هزینه ها بسته به کشور مبدا، کشور مقصد، تعداد همراهان، سن، روش مهاجرتی، نوع ویزا و بسیاری از موارد دیگر تغییر می کنند.

 

صدور ویزا بر چه اساس انجام می شود؟

ویزا ها بسته به کشوری که انتخاب می کنید در دو نوع آبجکتیو و سابجکتیو می باشند که، آبجکتیو بر اساس سیستم امتیاز بندی و سابجکتیو بر اساس نظر آفسیر صادر می گردد.

 

اثبات چه وابستگی هایی به دریافت ویزای فوری کمک می کند؟

اثبات وابستگی مالی و وابستگی عاطفی در کشور مبدا می تواند به گرفتن قطعی ویزا کمک کند.

 

چرا در مراحل صدور ویزا برای ایرانی ها سخت گیری بیشتری می شود؟

از سال های گذشته تا کنون بسیاری از ایرانی ها به کشورهای اروپایی و یا دیگر نقاط جهان، از روش های مختلفی حتی توریستی سفر کرده اند و در نهایت در زمان مقرر شده به کشور خود بازنگشته اند و در کشور مورد نظر درخواست پناهندگی داده اند. این امر سبب به وجود آمدن مشکلات و سختی هایی در این مسیر برای ایرانی ها شده است.

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top