بهترین موسسه مهاجرتی در شیراز

موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر

با مدیریت جناب آقای حمیدی در شیراز، تحت عنوان موسسه مشاوره کاریابی بین المللی از وزارت کار مجوز فعالیت اخذ کرده است. لازم به ذکر است که موسسات مشاوره کاریابی بین المللی رسمی در ایران که تحت نظارت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی واقع در تهران، تحت عنوان مشاوره شغلی و کاریابی هاي غیر دولتی خارجی سراسر کشور مجوز فعالیت اخذ کرده اند، طبق فهرست مشخصات دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی هاي غیر دولتی خارجی سراسر کشور ( خرداد 99 ) 140 دفتر فعال بوده اند که موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر بعد از این تاریخ به جمع این موسسات اضافه شد.

 

  • موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر

موسس و مدیر موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر

موسس و مدیر موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر، جناب آقای استاد کریم حمیدی می باشد. ایشان در شیراز از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و با تجربه سالها زندگی و کار در کشورهای اروپایی موفق به کسب تجربیات بی شمار در زمینه مهاجرت شده است.
همچنین ایشان در زمینه آموزش آیلتس نیز در شیراز بعنوان برترین استاد آیلتس شناخته شده است. استاد حمیدی را نیز می توان بعنوان خالق 2 اثر ارزنده و کتاب آموزشی در زمینه آیلتس معرفی کرد. استاد حمیدی نویسنده کتابهای 
SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION و SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION می باشد. از دیگر فعالیتهای استاد حمیدی می توان تربیت استاد و آموزش روش تدریس به دیگر اساتید را نام برد.

 
دلیل تاسیس موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر
پس از بازگشت استاد حمیدی به ایران و تصمیم ایشان برای زندگی دایم در ایران، با شروع فعالیت در زمینه تدریس آیلتس شاهد شکست بسیاری از دانشجویان خود در زمینه مهاجرت به دیگر کشورها بود. استاد حمیدی پس از اندکی تحقیق و تجسس در خصوص روند مهاجرت و آنچه بسیاری از موسسات مهاجرتی در روند اعزام نیروی کار و حتی اعزام دانشجو به دیگر کشورها در ایران پیش میگیرند متوجه شد که بسیاری از این موسسات و شرکتها بدون هیچگونه اطلاعات به روز و صلاحیت با وعده های دروغین قصد بر جذب مشتری و سوئ استفاده از آنها را دارند. حتی می توان گفت شرکتهای مهاجرتی بسیاری نیز در ایران وجود دارند که بدون کسب هیچگونه مجوز رسمی از وزارت کار و یا وزارت علوم مشغول به تبلیغات در خصوص مهاجرت، اعزام نیروی کار و اعزام دانشجویان به دیگر کشورهای جهان می باشند.
نبود صلاحیت و اطلاعات به روز از قوانین مهاجرتی کشورهای مختلف در روند کار این موسسات و شرکتهای مهاجرتی و در نتیجه ریجکت شدن پرونده مهاجرتی بسیاری از دانشجویان استاد حمیدی و از دست رفتن وجه پرداخت شده به این موسسات سود جو توسط متقاضیان مهاجرت، موجب شد تا استاد حمیدی تصمیم به تاسیس موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر گرفت. تا به این روش بتواند خدمتی به متقاضیان مهاجرت کرده باشد و زمینه های مهاجرت بدون ریسک و خطر را برای ایشان فراهم سازد.
 
چرا موسسه دایانا مهاجر را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟
دلایل انتخاب موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر را بعنوان یک موسسه رسمی جهت انجام پروسه مهاجرتی شما می توان در چند مورد بیان کرد.
  • اطلاعات بروز کارشناسان مهاجرتی موسسه دایانا مهاجر در خصوص قوانین مهاجرت کشورهای مختلف.
  • آشنایی کامل متخصصیین ما با قوانین کار در کشور هدف.
  • توانایی ما در مذاکرات و تبادل اطلاعات با دانشگاه های مختلف جهان جهت اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ بورسیه تحصیلی.
  • تجربیات ما در اخذ ویزای کاری، سرمایه گذاری و تحصیلی در کشورهای مختلف.
  • توانایی ما در امر تکمیل فرمهای مورد نیاز جهت حضور در سفارت بدون هیچگونه نقص پرونده.
  • استفاده از نماینده و وکیل در کشور مقصد.
  • پشتیبانی ما از مشتریانمان بعد از اخذ ویزا حتی در کشور مقصد.
  • بازگشت وجه پرداخت شده در صورت ناموفق بودن پرونده ( در صورت نبود اشکال و یا هرگونه نقص در مدارک از طرف مشتری ). البته پس از کسر هزینه کرد های غیر قابل بازگشت که در کشور مقصد و یا سفارتخانه آن کشور انجام شده.
  • برخورداری از بهترین کادر اجرایی در ایران و کشور مقصد.
  • صداقت در روند اخذ پذیرش تحصیلی، کاریابی بین المللی و سرمایه گذاری.
  • قیمتهای مناسب و منطقی ما چه در خصوص مشاوره و چه در خصوص حق الزحمه ما جهت تکمیل پروسه مهاجرت و کاریابی.
  • سابقه درخشان موسسه دایانا مهاجر در تکمیل پرونده های پیشین.
  • انجام پروسه مهاجرتی شما در کوتاه ترین زمان ممکنه.
  • برخورداری ما از حضور بهترین مدرس آیلتس شیراز، استاد حمیدی، که مدیریت موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر را نیز به عهده دارند. پس با ما آیلتس شما نیز دیگر یک کابوس نخواهد بود.

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top