کتاب اسپیکینگ آیلتس

کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION با محتوای غنی که شامل 950 نمونه سوال با جواب از دوره های گذشته آزمونهای آیلتس سراسر جهان می باشد بعنوان بهترین کتاب اسپیکینگ آیلتس شناخته شده است.

در این مجموعه سعی شده که تمامی موضوعات دسته بندی و طبقه بندی شده باشند که این موجب افزایش تاثیر گذاری بر یادگیری و ایده پردازی هر چه بیشتر داوطلبان آزمون آیلتس می شود.

  • ُSUPER IELTS SPEAKING PREPARATION

کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION نوشته شده توسط استاد حمیدی تنها کتاب اسپیکینگ آیلتس موجود در ایران می باشد که هر آنچه یک داوطلب آزمون آیلتس در امتحان خود نیاز دارد و باید در مورد آن اطلاعات کافی داشته باشد را می تواند در این کتاب پیدا کند. همچنین این کتاب به شما این قابلیت را می دهد که بتوانید خود را در هر مرحله ارزیابی کنید. قابل ذکر است که گوناگونی و تنوع موضوعات تضمینی بر آماده سازی فرد برای مواجهه شدن با هر گونه سوال در آزمون اصلی آیلتس را برای مخاطبین این کتاب فراهم می کند. بعنوان برترین ویژگی کتاب اسپیکینگ استاد حمیدی در مقایسه با دیگر کتابهای اسپیکینگ آیلتس موجود در ایران نوع پاسخگویی به سوالات می باشد که به سهولت می توان گفت که تمرکز این جوابها بر تقویت ایده پردازی و روان گویی زبان آموز است.

استاد حمیدی به تمامی داوطلبان آزمون آیلتس که قصد استفاده از این کتاب را دارند توصیه می کند که حتما قبل از شروع هر کدام از بخشهای کتاب قسمت راهنمای بخش مورد نظر را با دقت مطالعه کنند.

 

کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION طیف وسیعی از نمونه سوالات اسپکینگ آزمونهای دوره های پیشین برگزار شده در سراسر جهان را در 3 بخش تقسیم بندی کرده است.

  • بخش اول  Introduction
  • بخش دوم  Cue card
  • بخش سوم  discussion

در ابتدای هر کدام از بخشهای این کتاب راهنمایی های لازم برای همان بخش وجود دارد که به خوانندگان کتاب امکان آشنایی هر چه بیشتر با آزمون اصلی اسپیکینگ آیلتس را می دهند. در هر کدام از بخشهای این کتاب مجموعه بسیار متنوعی از موضوعات مختلف گرداوری شده است که هر موضوع نیز شامل چندین نمونه سوال با جواب می باشد. در واقع می توان گفت که رمز موفقیت و محبوبیت کتاب اسپیکینگ استاد حمیدی همان تنوع سوالات و سهولت پاسخگویی به آنها شده است.

در طبقه بندی ذکر شده که شامل مجموعا 950 نمونه سوال می باشد که به شرح زیر می باشد،

  •  تعداد 413 سوال به بخش INTRODUCTION
  •  تعداد 188 سوال به بخش CUE CARD 
  • در آخر تعداد 349 سوال به بخش DISCUSSION
برای اطلاع از شرایط کلاس های مکالمه، اینجا کلیک کنید.

توصیه های استاد حمیدی در مورد روش استفاده از کتاب SUPER IELTS SPEAKING PREPARATION 

1. از حفظ جوابها پرهیز کنید و همیشه سعی بر استفاده از پاسخ های خودتان داشته باشید. به عبارت دیگر کتاب راهنمایی برای ایده پردازی شما باشد.

2. از آنجا که جوابها شخصی نیستند و بطور عمومی بیان شده اند پس مخاطب کتاب باید با شرایط خود به سوالات پاسخ دهد.

3.  بخاطر داشته باشید که پاسخ سوالات حتما بازتاب فکری استاد حمیدی نمی باشند.

4. در ابتدای هر کدام از بخشهای کتاب راهنمای همان بخش موجود می باشد که حتما قبل از شروع آن بخش مطالعه شود.

 

توجه

کتاب دوم  استاد حمیدی که متمرکز بر دایره لغات و واژگان ضروری در آیلتس می باشد با نام SUPER IELTS VOCABULARY PREPARATION شامل 950 لغت ضروری آیلتس همراه با ترجمه، توضیحات معنایی لغت به زبان انگلیسی، جملات مثالی، نکات گرامری لغات و همچنین متون مرتبط با لغات می باشد. این مجموعه بعنوان بهترین کتاب واژگان ضروری آیلتس شناخته شده است.

 

 

 

 

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top