خدمات مهاجرتی - کانادا

  • زندگی در کانادا

    1397/12/18 - 11:34:26
    زندگی در کانادا

    کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت می باشد و سالانه افراد زیادی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب می نمایند. کشور کانادا در آمریکای شمالی و در همجواری آمریکا واقع شده است. کانادا کشوری سردسیر است و اکثر جمعیت آن در بخش جنوبی و خوش آب و هوای این کشور در نزدیکی خاک آمریکا زندگی می کنند. کانادا دارای 10 استان و 3 قلمرو است. مساحت این کشور 9،985،000 کیلومتر مربع و جمعیت آن 35،675،834  نفر می باشد. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند.

    زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا دهمین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوبیت آن در بین مهاجرین است. 

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

    1398/12/23 - 10:48:56
    مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

    <p><span style="color:#000000"><span style="font-size:16px">سرمایه گذاری یکی از راه های مهاجرت به کانادا محسوب می شود.</span></span><span style="color:#000000"><span style="font-size:16px">&nbsp;پاسپورت کانادا برای کسانی که مشتاق به سرمایه گذاری در کانادا هستند قابل دسترسی است و فرد با سرمایه گذاری در کانادا می تواند از مزیت دریافت پاسپورت کشور کانادا برخوردار شود&nbsp;و این را یکی از نکات بر جسته جهت سرمایه گذاری در کانادا (کسب اقامت از طریق سرمایه گذاری) میتوان نام برد.</span></span><span style="color:#000000"><span style="font-size:16px">&nbsp;لازم به ذکر است که سرمایه گذاری در کانادا روش های متنوعی دارد که متقاضیان می توانند در استان های مختلف کانادا سرمایه گذاری نمایند. اما تنها برخی از روش های سرمایه گذاری در کانادا منجر به اقامت می گردد،&nbsp;به طور مثال ایجاد یک کسب و کار جدید در کانادا و ارائه یک گزارش ۱۸ ماهه به دولت کانادا و اثبات نمودن سودآوری طرح اقتصادی می تواند به&nbsp;در خواست اقامت دائم متقاضیان کمک&nbsp;کند.</span></span><span style="color:#000000"><span style="font-size:16px">&nbsp;در صورتی که سرمایه گذاری در کانادا از طریق خرید ملک در این کشور منجر به اقامت دائم متقاضیان نخواهد شد.</span></span></p>

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق ویزای اسکیل ورکر

    1397/12/18 - 10:40:45
    مهاجرت به کانادا از طریق ویزای اسکیل ورکر

    نرخ بیکاری کشور کانادا در سال 2018 به میزان 5.9 درصد بوده است که با توجه به نیاز بسیار این کشور به نیروی کار ماهر، شرایط خوبی را برای مهاجرت کاری به این کشور برای متقاضیان فراهم نموده است. 

    پس کسب اقامت دائم کانادا از طریق اسکیل ورکر یکی از بهترین راههای مهاجرت به کانادا برای افراد متخصص جهت مهاجرت به کشور کانادا می باشد. 

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق تولد

    1398/12/24 - 11:23:47
    مهاجرت به کانادا از طریق تولد

    یکی از موارد مورد علاقه زوج های جوان برای اخذ اقامت کشور کانادا، این است که از طریق ویزای توریستی به کانادا سفر کرده و فرزند خود را در کانادا به دنیا بیاورند تا بتوانند برای خود و فرزندشان اقامت و تابعیت کانادا را اخذ نمایند. بر اساس قانون کشور کانادا هر فردی که از 15 فوریه 1977 در خاک کانادا متولد شود، از بدو تولد شهروند کانادا خواهد شد. طبق این قانون لازم نیست که پدر و مادر کودک شهروند کانادا باشند. البته باید توجه داشت که با این روش فقط کودک، شهروند خواهد شد و والدین او باید از شیوه‌های دیگر تابعیت کانادا را کسب کنند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

    1398/12/24 - 12:26:29
    مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

    ازدواج با یک فرد کانادایی یا کسی که اقامت دائم این کشور را دارد یکی از راههای مهاجرت به کانادا می باشد. شرایط اقامت کانادا از طریق ازدواج به دو بخش تقسیم می‌شود: شرایطی که اسپانسر( همسری که تابعیت کانادا را دارد) باید داشته باشد و شرایطی که اسپانسرشونده (همسری که تابعیت کانادا ندارد و قرار است با تحت حمایت قرار گرفتن توسط همسرش به کانادا مهاجرت کند) باید داشته باشد.

    ادامه مطلب ...
  • تابعیت کانادا

    1398/12/26 - 09:21:05
    تابعیت کانادا

    برای دریافت اقامت و تابعیت کانادا راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه این مقاله به بررسی تمامی روش ها و راه ها میپردازیم

    ادامه مطلب ...
  • کار هنگام تحصیل در کانادا

    1400/12/04 - 17:01:11
    کار هنگام تحصیل در کانادا

    قبل از معرفی کار های دانشجویی کشور کانادا باید لغت سین نامبر ( SIN Number ) را به خوبی بشناسید زیرا داشتن این شماره برای کار دانشجویی اجباری می باشد

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی کانادا

    1402/05/21 - 13:25:02
    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top