خدمات مهاجرتی - استرالیا

  • زندگی در استرالیا

    1398/12/26 - 10:12:31
    زندگی در استرالیا

    استرالیا کشوری توسعه‌یافته در نیم‌کره‌ جنوبی و  7,686,850 کیلومتر مربع وسعت دارد همچنین  ششمین کشور پهناور دنیاست.

     در سال 1901 از بریتانیا مستقل شد. کانبرا پایتخت استرالیا جایگاه مجلس کشور و خانه‌ی فرماندار کل می باشد که به‌صورت تشریفاتی و به نمایندگی از ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را در استرالیا به عهده گرفته است، اما در عمل نخست‌وزیر منتخب در کنار دولت و مجلس، اداره‌ کشور را در دست دارند. 

    از نظر مرزی می توان گفت استرالیا با هیچ کشوری مرز خاکی ندارد و دور آن را از شرق اقیانوس آرام، از جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، از غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج دربرگرفته‌اند. در حقیقت این کشور سرزمین اصلی قاره‌‌ی اقیانوسیه، کوچک‌ترین قاره‌‌ی دنیاست.

    استرالیا که همچون جزیره‌ای بزرگ در اقیانوس آرام واقع شده، از نظر زمین‌شناسی کهن‌ترین خشکی جهان است. نکته‌ی جالب اینجاست که استرالیا متنوع‌ترین کشور در دنیا از لحاظ زیست‌بوم است. که سازمان ملل در سال 2018 جمعیت استرالیا را حدود 25 میلیون نفر اعلام کرد. تراکم جمعیتی استرالیا 3 نفر در هر کیلومتر مربع است که یکی از کم‌ترین ارقام تراکم جمعیتی در دنیاست. شاید باورش سخت باشد اما 90% جمعیت در حومه‌ شهرها زندگی می‌کنند و متوسط سن مردم استرالیا 37.5 سال است.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا از طریق کار

    1398/12/26 - 23:51:09
    مهاجرت به استرالیا از طریق کار

    مهاجرت به استرالیا از طریق کار همیشه مورد سوال برخی از متقاضیان مهاجرت بوده است.

    ویزا های کار استرالیا با تنوع بسیاری بر اساس شرایط تمام متقاضیان از سمت دولت و اداره مهاجرت استرالیا مشخص شده است که برخی از این ویزا ها منجر به مهاجرت و کسب اقامت در استرالیا خواهد شد.

    ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد.

    افراد در صورت واجد شرایط شدن بودن می توانند با دریافت این ویزا وارد خاک استرالیا شوند و اقامت کاری استرالیا را دریافت نمایند. 

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

    1399/01/05 - 11:37:08
    مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

    استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است.

    از این رو علاقه مندان مهاجرت به استرالیا در نظر دارند با بررسی دقیق قوانین مهاجرتی در استرالیا و بررسی میزان ریسک سرمایه گذاری و خطر سلب مالکیت با شرایط سرمایه گذاری در استرالیا آشنا شوند، تا بتوانند از طریق سرمایه گذاری به استرالیا مهاجرت کنند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

    1399/01/06 - 10:07:59
    مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

    ازدواج با یک فرد استرالیایی یکی از روش های مهاجرت به استرالیا می باشد.

    اما باید مد نظر داشت که بر اساس قوانین مهاجرتی استرالیا اقامت دائم از طریق ازدواج با یک فرد استرالیایی به فرد در همان ابتدای ورود به کشور استرالیا داده نمی شود. به همین دلیل در ابتدا یک اقامت موقت برای فرد در نظر گرفته شده است که افراد می توانند آن اقامت را به صورت سالیانه تمدید کنند و باید اثبات نمایند که مدت زمان طولانی با همسر و یا شریک زندگی خود در استرالیا زندگی کرده اند تا بتوانند در خواست خود را جهت کسب اقامت دائم به اداره مهاجرت استرالیا تسلیم نمایند. 

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا از طریق تولد

    1399/01/06 - 11:48:34
    مهاجرت به استرالیا از طریق تولد

    یکی از روشهای مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت و در ادامه تابعیت استرالیا تولد فرزند در خاک استرالیا می باشد. 

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top