کلاس ترکی استانبولی

زبان رسمی مردم کشور ترکیه، ترکی استانبولی است. یادگیری زبان ترکی استانبولی برای مهاجرت به کشور ترکیه از الزامات است. درصد زیادی از مردم کشور ترکیه تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند، بنابراین یادگیری زبان ترکی لازمه ی ورود به کشور ترکیه است.  تسلط بر زبان ترکی مزیت مهمی در انجام تجارت با ترکیه و تعامل با شهروندان این کشور را به شما می دهد. 

آشنایی با زبان ترکی استانبولی

الفبای ترکی استانبولی شامل 29 حرف است که 8حرف آن صدادار و 21 حرف آن صامت است. الفبای ترکی حروفی را دارد که در زبان فارسی یا انگلیسی نمی توان آن را پیدا کرد اما با تمرین آن را فرا خواهید گرفت. خواندن و نوشتن زبان ترکی بسیار راحت است و دقیقا همان چیزی را که می خوانیم، می نویسیم. لازمه ی تسلط بر خواندن و نوشتن، یادگیری الفبای زبان ترکی است. لازم به ذکر است که زبان ترکی استانبولی، با زبان فارسی و عربی کلمات مشترک زیادی دارد و به همین خاطر در مدت کوتاهی دایره لغات شما بالا می رود. اساتید ما در هلدینگ مهاجرتی دایانا مهاجر زبان ترکی استانبولی را با آسانترین روش به شما آموزش می دهند و شما را برای مهاجرت به ترکیه آماده می کنند. 

هلدینگ مهاجرتی-آموزشی دایانا مهاجر بر روی مهاجرت افراد به کشورهای مختلف متمرکز است. ما در این مجموعه آموزش زبان ترکی استانبولی را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم تا کار را برای مهاجران آسانتر کنیم.

 

نحوه برگزاری کلاس های ترکی استانبولی ما

کلاس های زبان ترکی استانبولی مجموعه دایانا مهاجر به هر دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود. کیفیت کلاس ها در هر دو حالت یکسان است. اساتید زبان ترکی هلدینگ دایانا مهاجر می کوشند با ارائه ی متدهای آموزشی به روز و کاربردی، باعث پیشرفت هر چه سریعتر زبان آموزان شوند.

تاثیر دانستن زبان ترکی در پیدا کردن شغل

برخی از افراد با هدف مهاجرت به ترکیه شروع به یادگیری زبان ترکی استانبولی میکنند. از مهمترین مسائل بعد از مهاجرت داشتن شغل در کشور مقصد است. با تسلط به زبان ترکی استانبولی کاریابی برای شما سریعتر خواهد شد. علاوه بر این بدون داشتنِ شغل، مهاجرت امری سخت و دور از منطق است. پس میتوان روی کاریابی در کشور ترکیه هم فکر کرد. استاد حمیدی ،مدیر هلدینگ مهاجرتی-آموزشی دایانا مهاجر، شما را در امر کاریابی در ترکیه یاری می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مهاجرت به ترکیه، اینجا کلیک کنید.

تاثیر دانستن زبان ترکی در آزمون یوس (YOS)

برای تحصیل در دانشگاه های مختلف ترکیه، شرکت در آزمون ورودی لازم است که این آزمون YOS یا آزمون SAT خواهد بود. آزمون یوس برای افرادی که به زبان ترکی تسلط دارند گزینه بسیار مناسبی است و بر مبنای زبان ترکی طراحی شده است. با شرکت در این آزمون امکان تحصیل در دانشگاه های دولتی ترکیه و در رشته های برتر و استفاده از تخفیف در شهریه فراهم می‌شود. در حال حاضر آزمون ورودی دانشگاه‌های ترکیه(YOS)، در مقایسه با آزمون‌های کشورهای اروپایی جزو آزمون‌های نسبتا ساده به‌شمار می‌آید و پذیرش تحصیلی در ترکیه روند دشواری ندارد.

اگر به تحصیل در ترکیه علاقه مند هستید، اینجا کلیک کنید.
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top