مقالات مرتبط - مهاجرت به پرتغال

  • تحصیل در پرتغال

    1402/01/26 - 12:41:53
    تحصیل در پرتغال

    مدارس بین‌المللی در کشور پرتغال به صورت خصوصی به زبان پرتغالی و مدرسه‌های بین‌المللی به زبان انگلیسی‌ وجود دارند.  مدارس خصوصی پرتغالی زبان، با هدف تحصیل به زبان پرتغالی و آماده سازی دانشجویان برای ورود به دانشگاه تاسیس شده اند. استانداردهای تحصیلی در این مدارس GCSE و PSAT/SAT است.

    در نظام آموزشی کشور پرتغال بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا بیشتر دیده می‌شود. صنعت گردشگری در کشور پرتغال اهمیت زیادی دارد و مشاغل وابسته به این صنعت برای دانشجویان از گزینه‌هایی است که میتوانند روی آن حساب کنند؛ مثلاً میتوانند در هتل‌ها و مهمانسراها کار کنند.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری پرتغال

    1402/02/16 - 19:05:46
    ویزای سرمایه گذاری پرتغال

    دولت پرتغال برنامه ی مجوز اقامت طلایی را در سال 2012 شروع کرد. این برنامه به خارجیان این امکان را میدهد که از طریق خرید ملک بتوانند اقامت پرتغال را دریافت کنند. دولت این کشور در سال ۲۰۱۵ تغییراتی را در این برنامه ایجاد نمود و ملزومات جدیدی برای کسب مجوز اقامت، از طریق خرید ملک در این کشور ایجاد کرد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کاری پرتغال

    1402/02/17 - 17:57:58
    ویزای کاری پرتغال

    ویزای کاری پرتغال، یکی از روش های مهاجرت برای ایرانیان است. به این منظور شما باید ویزای کار پرتغال را دریافت کنید. حداقل سن کار در پرتغال ۱۶ سال می باشد . شما می توانید از سن ۱۸ سالگی قرارداد کار بدون دریافت مدارک تحصیلات تکمیلی منعقد کنید. کارمندان در پرتغال معمولا ۴۰ ساعت در هفته (هشت ساعت در روز) اجازه کار دارند. گاهی در موارد خاص این زمان به ۶۰ ساعت در هفته (۱۲ ساعت در روز) هم می رسد. کارمندان تمام وقت، سالانه مجاز به دریافت ۲۲ روز مرخصی اجباری هستند. قرارداد کار انواع مختلفی دارد.: 1. قرارداد دائمی 2. قرارداد بلندمدت 3. قرارداد پاره وقت 4. قرارداد کار متناوب

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی پرتغال

    1402/02/19 - 16:38:34
    ویزای توریستی پرتغال

    کشور پرتغال از ارزان ترین مقصد های اروپایی برای گردشگران است. در طول سال ایرانیان زیادی با هزینه مقرون به صرفه عازم آن می‌شوند. اگر قصد دیدن کشور پرتغال را دارید، در ابتدا نیاز به دریافت ویزای توریستی دارید. ویزای توریستی پرتغال به شما امکان بازدید موقت از جاذبه های گردشکری پرتغال را می دهد. درصورتی که بستگان یا اقوامی در کشور پرتغال دارید، می توانید از طریق ویزای توریستی پرتغال از آنها دیدن نمایید.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top