مقالات مرتبط - مهاجرت به روسیه

  • ویزای تحصیلی روسیه

    1402/02/20 - 16:21:45
    ویزای تحصیلی روسیه

    آموزش عمومی روسیه بر رشد فکری، عاطفی، اخلاقی و جسمی فرد تاکید دارد. این مساله سبب افزایش توانایی دانش آموزان و رشد فکری آنها می شود و آنها را برای زندگی اجنماعی آماده می سازد. روسیه یکی از برترین نظام های آموزشی در دنیا را دارد و سیستم آموزشی آن براساس کشورهای اروپای مرکزی تنظیم شده است.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی روسیه

    1402/02/24 - 16:00:19
    ویزای توریستی روسیه

    کشور روسیه سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. میدان سرخ و کلیسای جامع سنت باسیل از جاذبه‌های بی‌نظیر کشور روسیه است. برای سفر به روسیه با اهداف گردشگری باید ویزای توریستی روسیه را داشته باشید. این ویزا را سفارت روسیه صادر می کند و اعتبار آن حداکثر ۳۰ روز است. صدور ویزای توریستی روسیه حدود ۷ تا ۲۰ روز کاری طول می‌کشد. همچنین برای صدور ویزای توریستی باید گواهی تمکن مالی ارائه دهید. 

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کاری روسیه

    1402/02/24 - 18:43:21
    ویزای کاری روسیه

    شرایط گرفتن ویزای کاری روسیه برای ایرانیان به نظر کارفرمای روس بستگی دارد. در این راستا چنین کارفرمایی می تواند نامه پیشنهاد شغلی را به نیروی کار بین المللی که واجد شرایط است، ارائه بدهد. بنابراین شما به عنوان فرد ایرانی در ابتدا باید پیشنهاد کار از کارفرمای روس دریافت کنید. برای این منظور در ابتدا باید از طریق پست الکترونیکی با یک کارفرما مکاتبه کنید و بتوانید نظر او را جلب کنید. چنانچه شخصی پیشنهاد شغلی را بدست آورد، برای مهاجرت به این کشور نیازمند اخذ ویزای کار روسیه می باشد.

    ادامه مطلب ...
  • اقامت روسیه از طریق تولد

    1402/06/30 - 14:11:40
    اقامت روسیه از طریق تولد

    کشور روسیه یکی از کشورهایی است که به دلیل پایین بودن هزینه های زندگی و شانس بالای دریافت ویزای روسیه برای ایرانیان، این کشور را در بین مهاجران ایرانی به مقصدی محبوب تبدیل کرده است. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به روسیه وجود دارد که یکی از این روش ها اخذ اقامت از طریق تولد است. 

    توجه کنید که روسیه از قانون خون پیروی می کند بنابراین کودکی که از والدین غیر روس متولد شود، به صورت خودکار تابعیت روسیه را دریافت نمی کند. 

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج روسیه

    1402/07/01 - 12:21:17
    ویزای ازدواج روسیه

    مهاجرت به روسیه از طریق ازدواج، یکی از روش های اخذ اقامت روسیه است. اگر شما با شخصی که اقامت دائم روسیه را دارد ازدواج کنید، حق اقامت دائم کشور روسیه را خواهید داشت. در سال ۲۰۲۰ حدود ۶ هزار ازدواج با خارجی ‌ها در روسیه ثبت شده است. میزان ازدواج بین‌المللی فقط در شهر مسکو نسبت به سال گذشته از ۱۰ درصد به ۱۵ درصد افزایش یافته است.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top