مقالات مرتبط - مهاجرت به فنلاند

  • اقامت از طریق تولد در فنلاند

    1399/11/28 - 16:32:58
    اقامت از طریق تولد در فنلاند

    فنلاند یکی از کشورهایی است در زمینه های درآمد سالانه مردم ،کیفیت زندگی، رضایت مردم و آموزش و پرورش پیشرو است بنابراین بسیاری از متقاضیان مهاجرت فنلاند را به عنوان مقصد مورد نظر خود انتخاب می کنند. یکی از راه های اخذ اقامت و تابعیت فنلاند، تولد فرزند است. همانطور که در مقالات قبل عنوان کردیم اخذ اقامت از طریق تولد فرزند تابع قانون خاک و خون است. 

    قانون خاک یعنی اگر فرزندی در کشوری به دنیا آید تابعیت آن کشور به او تعلق میگیرد و قانون خون یعنی اگر فرزندی در کشوری که پدر یا مادر وی تبعه آن کشور باشند به دنیا آید ، خود فرزند تابع آن کشور است.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج فنلاند

    1399/11/29 - 14:08:34
    ویزای ازدواج فنلاند

    از دیگر راه ‌های دریافت اقامت فنلاند، ازدواج است که در طی سال‌های اخیر از سوی افراد در کشورهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از کشورهای جهان از طریق ازدواج مجوز اقامت و تابعیت را برای همسر نیز صادر می‌کنند. متقاضی اقامت فنلاند می تواند از طریق ازدواج با فردی که تابعیت فنلاند را دارد اقامت فنلاند را دریافت کند. دریافت این اقامت نیازمند می‌تواند پشت سر گذاشتن پروسه زمانی لازم است. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی فنلاند

    1399/12/12 - 12:03:37
    ویزای تحصیلی فنلاند

    فنلاند یکی از کشورهای اروپایی منطقه اسکاندیناوی میباشد که جمعیتی حدود 6 میلیون نفر را در خود جای داده است. زبان های رسمی کشور فنلاند، فنلاندی و سوئدی می باشد. فنلاند در رتبه بندی جهانی رفاه اجتماعی، همواره جز کشورهای برتر بوده است. این شرایط فنلاند را به مقصدی مناسب برای دانشجویان تبدیل کرده است.

    نکته قابل توجه این است که تحصیل تا سال 2017 در فنلاند رایگان بود ولی اکنون تحصیل در این کشور نیازمند پرداخت هزینه است. البته این هزینه نسبت به هزینه تحصیل در سایر کشورهای اروپایی کمتر است. همچنین شرایط پذیرش بدون مدرک زبان نیز در صورت داشتن دانش ریاضی در سطح دبیرستان از طریق آزمون آنلاین برای فرد فراهم خواهد بود. تحصیل در کشور فنلاند برای شما این امکان را فراهم می کند که زبان فنلاندی را نیز در طول تحصیل یاد بگیرید . هرچقدر سطح زبان فنلاندی شما بالاتر باشد، شهریه شما در سال های تحصیلی بعدی کمتر خواهد بود.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی فنلاند

    1399/12/26 - 13:07:55
    ویزای توریستی فنلاند

    فنلاند کشوری با مناظر طبیعی بسیار است و از این جهت سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. در این مقاله به سوالاتی نظیر مدت زمان اقامت در فنلاند از طریق ویزای توریستی چقدر است؟ نحوه تمدید کردن ویزای توریستی فنلاند به چه صورت است؟ و سوالات دیگر پاسخ داده شده است.

    نکته قابل توجه این است که فنلاند از رفاه اجتماعی بالایی برخوردار است و بر اساس آمارها به شادترین کشور دنیا معروف است.  

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به فنلاند

    1402/06/13 - 16:34:01
    مهاجرت به فنلاند

    کشور فنلاند مقصد مهاجران ایرانی زیادی است و دلیل این انتخاب، بالا بودن کیفیت زندگی، بالا بودن سطح رفاه اجتماعی و امنیت و ثبات اجتماعی و اقتصادی این کشور است. قابل ذکر است که هزینه های تحصیل در کشور فنلاند بسیار مقرون به صرفه است و علاوه برآن اعتبار مدارک تحصیلی و دانشگاهی کشور فنلاند موجب مهاجرت تحصیلی بسیاری از افراد شده است. کشور فنلاند به عنوان یکی از برترین کشورهای جهان در شاخص های کیفیت زندگی و همچنین شرایط تحصیل رایگان و لازم نبودن مدرک زبان از دلایلی است که بسیاری از افراد این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کنند.
    پایین بودن هزینه های زندگی نسبت به کسب درآمد برای گذران زندگی و ثبات اقتصادی در فنلاند موجب جذب بسیاری از متقاضیان ایرانی شده است.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top