مقالات مرتبط - مهاجرت به انگلستان

  • آنچه در مورد زندگی در انگلستان باید دانست

    1399/09/18 - 14:48:48
    آنچه در مورد زندگی در انگلستان باید دانست

    هدف این مقاله آشنایی هر چه بیشتر متقاضیان مهاجرت به انگلستان و هزینه های پیشروی ایشان در کشور انگلیس می باشد. از آنجا که در رابطه با این کشور و هزینه های زندگی در انگلستان سوالات مختلفی نظیر هزینه زندگی ماهیانه در انگلستان چقدر است؟ آیا می توان هزینه های زندگی در انگلستان را کاهش داد؟ هزینه اجاره مسکن و یا خرید ملک در انگلستان چه میزان است؟ هزینه زندگی دانشجویی در انگلستان چقدر است؟ شرایط مجوز کار در انگلیس چیست؟ کیفیت بهداشت در انگلستان چگونه می باشد؟ خدمات بیمارستانی و پزشکی در انگلیس چگونه است؟ میزان مالیات در انگلیس چقدر است؟ در این مقاله با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • شرایط اخذ ویزای انگلستان

    1399/09/23 - 11:30:02
    شرایط اخذ ویزای انگلستان

    ویزای tier 4 انگلستان یا ویزای تحصیلی انگلیس یکی از بهترین روش های مهاجرت به انگلستان است. ویزای tier 4 ویزای تحصیلی اصلی انگلستان است که برای اکثر دوره های بلند مدت و دوره های کالج و دانشگاه باید برای آن اقدام نمود. طول این ویزا به طول دوره تحصیلی بستگی دارد. برای دوره های بین 6 تا 12 ماه، دو ماه ویزای اضافی و برای دوره های بالای 12 ماه، چهار ماه ویزای اضافی صادر میشود. ویزای tier 4 قابل تمدید بوده و درصورتیکه برای دوره های دانشگاهی باشد قابل تبدیل به ویزای کاری انگلیس می باشد.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای ازدواج انگلستان

    1399/09/26 - 12:31:37
    ویزای ازدواج انگلستان

    ویزای ازدواج انگلیس برای متقاضیانی است که از طریق ازدواج با شهروند یا فرد دارای اقامت دائم انگلستان قصد زندگی و اقامت در انگلستان را دارند.
    این نوع از ویزای انگلیس به دو دسته ویزای ازدواج و ویزای نامزدی تقسیم میشود که شرایط آنها تقریبا مشابه هم است. در هر دو دسته متقاضی باید از چند جهت سفارت یا مراجع قانونی را قانع کند.
    از نظر مالی باید شرط حداقل حقوق برآورده شود که در حال حاضر سالی 18600 پوند برای یک زوج بدون بچه است. اثبات این درآمد با روشهای مختلف از قبیل استخدام، وجه نقد در بانک و داشتن کار آزاد میسر است. شرایط و مقررات مربوط به توانایی مالی پیچیده بوده و هر پرونده باید به صورت مجزا بررسی شود.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تولد فرزند در انگلستان

    1399/09/27 - 10:14:23
    ویزای تولد فرزند در انگلستان

    در این مقاله موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر به بررسی نحوه اخذ ویزای انگلستان از طریق تولد فرزند می پردازد. همان طور که می دانید یکی ازروش های مهاجرتی شایع و مطرح تولد فرزند در انگلستان است. تا افراد از این طریق به تابعیت و شهروندی این کشور دسترسی داشته باشند. انگلستان یک کشور اروپایی است. که متقاضیان بسیار زیادی برای اقامت در این کشور درخواست می دهند. درصورت هرگونه سوال در خصوص مهاجرت می توانید با مشاورین مجرب دایانا مهاجر در ارتباط باشید.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت تحصیلی به انگلستان

    1399/09/29 - 10:02:34
    مهاجرت تحصیلی به انگلستان

    بریتانیا جزء پنج مقصد برتر تحصیلی در دنیا است که 16 دانشگاه آن در رتبه ‌بندی جهانی دانشگاهی QS در زمره ۱۰۰ دانشگاه برتر در دنیا قرار گرفته ‌اند. از سویی دیگر دولت بریتانیا بسیار مشتاق به دعوت از دانشجویان بین ‌المللی برای تحصیل در این کشور است. اخذ ویزای تحصیلی انگلیس بنابر فراهم آوردن شرایطی برای دانش ‌آموزان و دانشجویان در مدارس کالج و دانشگاه ‌های این کشور امکان ‌پذیر است.

    در مقاله زیر شرایط و مدارک لازم جهت اخذ ویزا و پذیرش تحصیلی انگلستان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. آیا می توان به واسطه ویزای تحصیلی انگلستان اقامت و تابعیت انگلیس را اخذ کرد؟ شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در انگلیس چگونه می باشد؟ آیا دانشجو حین تحصیل اجازه کار دارد؟ انگلیس یکی از کشورهای قدرتمند در اروپاست که برای بسیاری از متقاضیان تحصیل در خارج از کشور جذابیت های زیادی دارد.

    اگر قصد دارید شرایط شما به صورت تخصصی و حرفه ایی توسط کارشناسان موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر بررسی شود، می توانید از طریق تماس با مؤسسه دایانامهاجر مشاوره دریافت کنید .

    ادامه مطلب ...
  • ویزا و خرید ملک در انگلستان

    1399/09/29 - 11:17:35
    ویزا و خرید ملک در انگلستان

    در این مقاله درمورد خرید ملک در انگلستان،اخذ اقامت انگلستان از طریق خرید ملک، شرایط و مراحل سرمایه گذاری در انگلیس از طریق خرید ملک توضیح داده شده است.

    موسسه مهاجرتی دایانا مهاجر به مدیریت استاد حمیدی ،بهترین مدرس آیلتس در شیراز، در این مقاله به سوالات شما در خصوص سرمایه گذاری از طریق خرید منزل در انگلستان پاسخ می دهد.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار در انگلستان

    1399/10/01 - 15:38:56
    ویزای کار در انگلستان

    بریتانیا یکی از قطب‌های اقتصادی در دنیای امروز است. این کشور، خانه بسیاری از شرکت‌های بزرگ بین‌المللی است. همین موضوع دلیلی کافی است تا عده زیادی بریتانیا را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت کاری انتخاب کنند. در این میان موضوعی که می‌تواند باعث سردرگمی متقاضیان مهاجرت به کشور انگلیس شود، تعدد شیوه‌های مهاجرتی و ویزاهای کاری انگلیس است. در این مطلب با انواع ویزای کار انگلیس، نحوه دریافت آنها آشنا می شویم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی انگلستان

    1399/10/02 - 15:14:51
    ویزای توریستی انگلستان

    ویزای توریستی انگلیس فقط برای افرادی که به قصد گردشگری و تفریح، قصد سفر به انگلیس را دارند صادر می شود. این نوع ویزا اجازه کار یا تحصیل و اقامت را به شما نمی دهد و فقط تا تاریخ انقضای ویزا اجازه ماندن در انگلیس را دارید و بعد از آن باید انگلیس را ترک کنید.
    اگر شما قبلا ویزای انگلیس نداشته اید باید برای ویزای 6 ماهه اقدام کنید اما اگر که در ده سال اخیر ویزای 6 ماهه انگلیس را دریافت کرده اید ، می توانید برای ویزای چند بار ورود 2 ساله اقدام کنید و اگر هم که قبلا ویزای 2 ساله انگلیس را دریافت کرده باشید می توانید برای ویزای 5 ساله اقدام نمایید.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای تحصیلی انگلستان

    1399/10/04 - 11:48:11
    ویزای تحصیلی انگلستان

    ویزای تحصیلی انگلستان همانند سایر کشورهای اروپایی مطابق سیستم امتیاز بندی به افراد داده می شود. یکی از شروط اخذ ویزای تحصیلی انگلیس ارائه مدرک زبان است. تحصیل در دانشگاه های انگلیس مستلزم پرداخت شهریه می باشد ولی اگر موفق به دریافت بورسیه شده باشید، تحصیل شما رایگان است. برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس حدود 500 پوند لازم است. مدت زمان صدور ویزای تحصیلی انگلیس بین 3 هفته الی 1 ماه متغیر است و از طریق سفارت به فرد اطلاع داده می شود.

     

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top