مقالات مرتبط - مهاجرت به استرالیا

  • مهاجرت تحصیلی به استرالیا

    1399/09/23 - 10:56:06
    مهاجرت تحصیلی به استرالیا

    بسیاری از دانشجویان بین المللی به دلیل سیستم آموزشی و زندگی عالی تصمیم به اخذ ویزای تحصیلی استرالیا می نمایند. در حال حاضر استرالیا سومین مقصد انگلیسی زبان محبوب برای دانشجویان بین المللی است. برای تحصیل در استرالیا، ویزای تحصیلی باید اخذ شود. با این مقاله همراه شوید و تمامی اطلاعات مورد نیاز در زمینه ویزای تحصیلی استرالیا را کسب نمایید.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به استرالیا

    1399/09/23 - 10:38:36
    مهاجرت به استرالیا

     استرالیا کشوری توسعه ‌یافته است که در نیم‌کره‌ جنوبی قرار گرفته و 7,686,850 کیلومتر مربع است . استرالیا ششمین کشور پهناور دنیاست و در سال 1901 از بریتانیا مستقل شد. 

    کانبرا پایتخت استرالیا است. این شهر جایگاه مجلس کشور و خانه‌ فرماندار کل می باشد. فرماندار کل استرالیا بصورت تشریفاتی و به نمایندگی از ملکه الیزابت دوم ریاست دولت را به عهده دارد. اما عملا نخست‌وزیر در کنار دولت و مجلس، اداره‌ کشور را در دست دارد. 

    از نظر مرزی می توان گفت استرالیا با هیچ کشوری مرز خاکی ندارد. شرق استرالیا اقیانوس آرام، جنوب اقیانوس منجمد جنوبی، غرب اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج میباشند. 

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری استرالیا

    1399/09/24 - 14:44:05
    ویزای سرمایه گذاری استرالیا

    بهترین و سریعترین روش برای مهاجرت و اخذ اقامت دائم استرالیا اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا است. ویزای سرمایه گذاری استرالیا مختص سرمایه گذاران و کارآفرینانی می باشد که علاقه مند به سرمایه گذاری در یک کشور امن با یک اقتصاد پویا هستند. استرالیا محیطی امن با اقتصاد و زیرساخت های پایدار، موقعیت های کاری و استانداردهای بالای زندگی است. به همین منظور افراد بسیاری در سرتاسر جهان، خواهان اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا هستند.

    کشور استرالیا یکی از مناسب‌ترین کشورها برای مهاجرت محسوب می‌شود. این کشور سال‌هاست که پذیرای مهاجرینی است که شرایط مهاجرت به استرالیا را دارند.

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار استرالیا

    1399/09/29 - 10:27:48
    ویزای کار استرالیا

     مهاجرت کاری به استرالیا یکی از روش‌های محبوب برای مهاجرت کاری به استرالیا است. در این مطلب به طور دقیق و کامل ابعاد مختلف اخذ ویزای کار استرالیا را توضیح داده‌ایم. اخذ ویزای کار استرالیا به دلیل تنوع ویزاها و شرایط دریافت آن در دسته ویزاهای پیچیده قرار می‌گیرد. استرالیا به علت کمبود نیروی کار بخشی از نیروی کار خود را از مهاجران تامین می‌کند و به همین علت شرایط مناسبی برای مهاجران از جمله حقوق بالا و امکانات زندگی ایده‌آل را فراهم ساخته است.

    ادامه مطلب ...
  • شرایط سرمایه گذاری در کشور استرالیا

    1399/10/02 - 15:56:10
    شرایط سرمایه گذاری در کشور استرالیا
    • اولین شرط: میزان سرمایه متقاضی می باشد باید به صورت توضیح دهیم که میزان دارایی های شما و همسرتان باید به میزان یک و نیم میلیون دلار استرالیا باشد و همچنین این مبلغ باید قابل انتقال به کشور استرالیا نیز باشد و از سوی دیگر دارایی شما به همراه همسرتان در کسب و کار و بیزینس باید 400 هزار دلار استرالیا در دو سال از چهار سال قبل از اقدام برای ویزای 132 استرالیا باشد.
    • شرط دوم: برای ویزای 132 استرالیا بحث سهم شما از کسب و کار و یا میزان مالکیت شما از بیزینس می باشد.

     

    ادامه مطلب ...
  • قوانین مهاجرت به استرالیا

    1399/10/04 - 11:31:37
    قوانین مهاجرت به استرالیا

    برای مهاجرت به کشورهای مختلف جهان نیاز به رعایت  قوانین کشور هدف می باشد. استرالیا هم از این موضوع متمایز نمیباشد. ازاین رو دانستن قانونها بسیار ضروری و مهم می باشد. می توان از طریق ویزای کار، سرمایه گذاری ،تحصیلی و یا ازدواج وارد کشور استرالیا شد که هرکدام از این ویزاها قوانین خاص خود را دارد و اطلاع داشتن از قانونهای مهاجرت به این کشور نیاز به دانش و تجربه است. عدم رعایت این قانونها می تواند فرد را از مسیر مهاجرت دور کند یا شاید حتی هرگز به هدف خود نرسد. توصیه می شود هیچ  کدام از قوانین مهاجرتی استرالیا دست کم گرفته نشوند تا بتوان به هدف و مقصد راه پیدا کرد. درحال حاضر دایانا مهاجر با بهره گیری از یک تیم قدرتمند می تواند متقاضیان مهاجرت به استرالیا را در این مسیر یاری و راهنمایی کند. 

     

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top