مقالات مرتبط - مهاجرت به یونان

  • ویزای تحصیلی یونان

    1399/09/22 - 18:11:46
    ویزای تحصیلی یونان

    کشور یونان به عنوان مهد دموکراسی و آموزش عالی دانشگاهی در اروپا شناخته شده است. بسیاری از متدهای آموزشی کشورهای غربی در دانشگاه‌های یونان نیز استفاده می‌شوند. به عبارت دیگر نظام آموزشی کشور یونان تحت تاثیر فرهنگ غربی است. سیستم آموزشی عالی برگرفته از ایده‌های فیلسوفان یونان باستان هنوز طرفداران زیادی دارد. تمامی این ویژگیها موجب شدند تا ویزای تحصیلی یونان یکی از پر طرفدارترین ویزاها باشد. دانشگاه ها و مدارس یونان بهترین کیفیت را به دانشجویان بومی و بین المللی ارائه میدهند. رشته های فنی مهندسی و علوم پایه در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا در یونان هم برای دانشجویان بومی هم برای دانشجویان خارجی موجود است. در رتبه بندی جهانی، برخی از دانشگاه های کشور یونان در میان ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار دارند. برخی دیگر از مراکز آموزش عالی یونان در جایگاه ۱۰۰۰ دانشگاه مطرح جهان واقع شده اند. دانشگاه ملی شهر آتن در رتبه 217 جهان قرار گرفته است.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به یونان

    1399/09/24 - 14:03:50
    مهاجرت به یونان

    یونان، کشوری در جنوب شرقی اروپا است. کشور یونان از شرق با ترکیه و از شمال با بلغارستان و آلبانی همسایه است. از نظر آب‌و‌هوایی یونان تابستان‌های گرم و زمستان‌های سردی دارد. رشد اقتصادی و تجاری، یونان را به مقصدی ایده ال برای مهاجران تبدیل کرده است و تقاضا برای دریافت اقامت این کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای کار یونان

    1399/09/24 - 15:20:58
    ویزای کار یونان

    کشور یونان در محل پیوند سه قاره آفریقا، اروپا و آسیا قرار گرفته است. زبان رسمی مردم این کشور یونانی است و واحد پول آنها یورو است. جمعیت یونان حدود 11 میلیون نفر و مساحت این کشور نیز حدودا 132 هزار کیلومتر مربع است. حدود 5 میلیون نفر از کل جمعیت یونان شاغل هستند و نزدیک یک پنجم این تعداد را مهاجران خارجی تشکیل می دهند. نیروی کار در این کشور بیشتر در بخش ساخت و ساز و کشاورزی مشغول به کار هستند. ما در این مقاله ویزای کار یونان را مورد بررسی قرار می دهیم.

    ادامه مطلب ...
  • ویزای سرمایه گذاری در یونان

    1399/10/03 - 16:22:07
    ویزای سرمایه گذاری در یونان

    سرمایه گذاری در یونان یکی از راه های مهاجرت به یونان و دریافت اقامت سریع این کشور است. این ویزا با عنوان golden visa یا ویزای طلایی شناخته می شود. با سرمایه گذاری در این کشور می توان اقامت ۵ ساله کشور یونان را دریافت کرد. سرمایه گذاری می تواند در زمینه املاک و مستغلات، خرید املاک تجاری یا شرکت های مختلف تجاری، همچنین راه اندازی یک تجارت و یا کارآفرینی باشد.

    شما می توانید اقامت کشور یونان را برای خود و خانواده تان با سرمایه گذاری به حداقل مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به دست بیاورید. اما به این شکل است که شما اجازه کار در این ۵ سال اولیه که به شما اقامت داده شده است ندارید و پس از گذشت پنج سال شما اجازه کار در یونان را خواهید داشت. در این نوع اقامت تحصیل برای فرزندانتان رایگان خواهد شد. پس از گذشت ۷ سال از اقامت یونان با سرمایه گذاری، شما می توانید درخواست پاسپورت کشور یونان را از دولت این کشور بدهید. 

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top