مقالات مرتبط - مهاجرت به کانادا

  • مهاجرت سرمایه گذاران کبک به ایالت های دیگر کانادا

    1399/06/20 - 09:53:41
    مهاجرت سرمایه گذاران کبک به ایالت های دیگر کانادا

    در سالهای گذشته، بسیاری از کسانی که قصد سرمایه گذاری کبک کانادا را داشتند، هدف آنها از مهاجرت، در واقع مهاجرت به شهرها و ایالت های انگلیسی زبان دیگر از قبیل تورنتو و ونکوور بوده است. 

    ادامه مطلب ...
  • تمایل کانادا به جذب مهاجر

    1399/06/20 - 10:50:26
    تمایل کانادا به جذب مهاجر

    طبق نظرسنجی های صورت گرفته توسط سازمان‌های  Environics Institute و Canadian Race Relations Foundation  طی مصاحبه با حدود دو هزار نفر بالای 18 سال انجام گرفته است. با وجود اینکه در آمریکا و برخی از کشورهای اروپا، مخالفت‌های بسیاری درمورد مهاجران به خاطر ریاست جهوری ترامپ و مشکلات اقتصادی آن کشورهای اروپایی وجود دارد. از سوی دیگر کانادایی‌ ها با مقوله مهاجرت به کانادا مشکلی نداشته و نظر مثبتی درمورد جذب افراد تحصیلکرده و سرمایه‌گذار دارند.

     

    ادامه مطلب ...
  • ونکوور

    1399/06/29 - 16:04:58
    ونکوور

    مرکز شهر ونکوور هسته‌ی مرکزی شهر ونکوور به‌صورت یک شبه‌جزیره است. این قسمت از شهر ونکوور، از سه طرف توسط آب احاطه شده است. همین موضوع باعث شده است تا ناحیه‌ی شهری و ساخت‌وساز در ونکوور محدود شود. بیشتر ساختمان‌‌های این شهر به‌صورت آسمان‌خراش هستند که در یک منطقه قرار گرفته‌اند. اطراف شهر ونکوور توسط دریا احاطه شده است.‌ به‌همین دلیل در اطراف آن سد‌‌های دریایی به چشم‌‌ می‌‌خورد. یکی از ویژگی‌‌های سواحل شهر ونکوور این است که‌ به‌هم نزدیک هستند. یعنی با پیاده‌روی هم‌‌ می‌‌توانید از یک ساحل به ساحل بعدی بروید.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا

    1399/09/19 - 17:05:44
    مهاجرت به کانادا

    کانادا در یک نگاه مساحت کانادا 9،985،000 کیلومتر مربع و جمعیت آن 35،675،834 نفر می باشد. پایتخت این کشور اتاوا است و مهمترین شهرهای آن تورنتو، مونترال و ونکوور هستند. زبان رسمی کانادا انگلیسی و فرانسوی و واحد پولی آن دلار کانادا است. کانادا دهمین کشور دارای بالاترین شاخص میزان رضایت از زندگی در جهان است. جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس تراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوبیت آن در بین مهاجرین است. 

                                                                            

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

    1399/09/26 - 12:06:14
    مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

    ازدواج با یک فرد کانادایی یا کسی که اقامت دائم این کشور را دارد یکی از راههای مهاجرت به کانادا می باشد. اما باید در نظر داشت که فرد متقاضی مهاجرت به کانادا نباید ازدواج صوری کند چون در صورت تشخیص آفیسر اداره مهاجرت ویزا برای فرد صادر نمی شود و درخواست وی از طرف سفارت کانادا ریجکت می شود. 

    پروسه این امر حداقل ۶ ماه به طول خواهد انجامید. فردی که شما می خواهید با او ازدواج کنید باید بتواند حداقل شرایط مورد نیاز برای تامین زندگی برای شما در کشور کانادا را فراهم کند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت تحصیلی به کانادا

    1399/09/27 - 13:55:21
    مهاجرت تحصیلی به کانادا

    ویزای تحصیلی کانادا از پرطرفدارترین ویزاهای کانادا و روشهای مهاجرت و دریافت اقامت کانادا است. دانشجویان از سراسر دنیا برای تحصیل در موسسات آموزشی و دانشگاه های کانادا راهی کانادا می شوند. اگر به مهاجرت تحصیلی به کانادا و ویزای تحصیلی کانادا فکر می کنید. و می‌خواهید بدانید. هزینه تحصیل در کانادا چقدر است؟ چه مدارکی برای مهاجرت تحصیلی به کانادا نیاز است؟

     

    ادامه مطلب ...
  • ویزای توریستی کانادا

    1399/10/01 - 15:12:11
    ویزای توریستی کانادا

    کشور کانادا از جمله کشور هایی است که به دلیل داشتن طبیعت زیبا و جاذبه های دیدنی. مهاجران زیادی را جذب میکند. این کشور هر ساله میلیون ها گردشگر را به خود جذب میکند. و افراد زیادی به این کشور سفر میکنند. اگر قصد مسافرت به این کشور را دارید. حتما باید اجازه ورود به کشور کانادا را داشته باشید. بعبارت دیگر باید ویزای توریستی کانادا را از سفارت این کشور اخذ کنید.

    ادامه مطلب ...
  • اخذ ویزای کار کانادا

    1399/10/02 - 14:31:51
    اخذ ویزای کار کانادا

    کانادا برای پویا نمودن بازار کار و جبران کمبود نیروی کار ماهر خود از سراسر جهان نیروی کار جذب می نماید. این موضوع باعث شده تا هر ساله ده ها هزار نیروی خارجی برای دوره‌های مشخصی وارد بازار کار کانادا شوند. و از این رو کشور کانادا به مقصد بسیاری از ایرانیان جهت مهاجرت نیز تبدیل شده است. ما در هلدینگ مهاجرتی دایانا مهاجر هر روزه با سوالات گوناگونی از طرف متقاضیان مهاجرت به کانادا روبرو می شویم. سوالاتی در مورد مهاجرت به کانادا و ویزای کار کانادا که نشانگر علاقه ایرانیان به مهاجرت به کانادا هستند.

    ادامه مطلب ...
  • ادامه تحصیل در کانادا

    1399/10/03 - 11:11:31
    ادامه تحصیل در کانادا

    پس از پایان دوره دبیرستان در کانادا، همچون دیگر کشورها مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکترا شروع می شوند. اما امروزه ترجیح بسیاری از افراد بر این است که. با توجه به رشد سریع بازار کار، به دوره های کوتاه مدت در کالج‌ها و یا موسسات فنی بروند. تا بتوانند مهارت های مرتبط با دنیای بازار کار را با سرعت بیشتر و در دوره های کوتاهتر فرابگیرند.

    ادامه مطلب ...
  • قوانین بیومتریک کانادا

    1399/10/03 - 17:02:07
    قوانین بیومتریک کانادا

    در مورد قوانین بایومتریک کنادا به گفته کارشناسان مهاجرتی دایانا مهاجر. اطلاعات  بیومتریک ( انگشت نگاری کانادا)، پروسه ارسال درخواست و مهاجرت به کانادا را براى مسافرین کم خطر و ساده تر مى کند. تمامى مسافرین بین سنین 14 تا 79 سال مى بایست اطلاعات بیومتریک تهیه کنند.

     

    ادامه مطلب ...
  • خرید ملک در کشور کانادا

    1399/10/07 - 13:07:42
    خرید ملک در کشور کانادا

    یکی از مهمترین جذابیت های کشور کانادا نسبت به کشور همسایه خود کشور امریکا این است که در کشور کانادا هزینه ملک پایین تر از آمریکا است. بعنوان مثال در تورنتو متوسط قیمت خرید خانه $870000 ، در اوتاوا متوسط قیمت خرید خانه  $479000  ، در ونکور  متوسط قیمت خرید خانه $1036000 و در رجینا متوسط قیمت خرید خانه $254000 است.

    ادامه مطلب ...
  • آزمایشات مدیکال کانادا

    1400/01/08 - 14:46:18
    آزمایشات مدیکال کانادا

    اگر کانادا را به‌عنوان مقصد مهاجرت انتخاب کرده‌اید، حتما به واژه تست مدیکال کانادا برخورد کرده‌اید. افرادی که قصد اقامت دائم و موقت در کانادا را دارند، حتما باید آزمایش مدیکال کانادا را انجام دهند. در واقع مهاجرت شما به کانادا به وضعیت خوب نتیجه مدیکال تست وابسته است. در این مطلب می‌خواهیم به چندین سوال اساسی و پرتکرار درباره آزمایشات پزشکی موردنیاز برای مهاجرت به کانادا پاسخ دهیم، پس تا انتها همراه ما باشید.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی

    1400/02/13 - 10:47:28
    مهاجرت به کانادا از طریق برنامه های استانی

    از دیگر روش های سریع و مهم برای اخذ اقامت دائم کانادا، برنامه های مهاجرت استانی کانادا می باشد. در این بخش به قوانین مهاجرتی استانهای کانادا می پردازیم. برنامه های استانی این امکان را فراهم می کنند که متقاضیانی که قصد مهاجرت و زندگی در کانادا را دارند،به راحتی مهاجرت کنند و در آن جا به اقامت بپردازند. 

    ادامه مطلب ...
  • استانهای آتلانتیک کانادا

    1400/02/13 - 11:48:38
    استانهای آتلانتیک کانادا

    دولت فدرال همراه با استان های آتلانتیک مانند پرنس ادوارد، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک برنامه ای با نام  {AIPP} تشکیل داده اند.

    ادامه مطلب ...
  • نیوبرانزویک

    1400/02/13 - 12:17:59
    نیوبرانزویک

    از دیگر برنامه های مهاجرتی پر طرفدار کانادا مهاجرت از طریق استان نیوبرانزویک می باشد. هرساله درخواست کنندگان بی شماری با کسب ویزای کاری به کانادا مهاجرت می کنند.
    از طریق سرمایه گذاری در کانادا و مخصوصا در استان نیوبرانزویک برای مهاجرت می توان اقدام کرد. 

    ادامه مطلب ...
  • نوا اسکوشیا

    1400/02/13 - 12:39:05
    نوا اسکوشیا

     افرادی که از تجربه کار برخوردار می باشند و متخصص کار در نوا اسکوشیا باشند، از راه برنامه استانی به نوا اسکوشیا می توانند مراحل برنامه مهاجرت را که در زیر گفته شده برای اقامت طی کنند.

    ادامه مطلب ...
  • نیوفاندلند و لابرادور

    1400/02/13 - 13:32:30
    نیوفاندلند و لابرادور

    می توان گفت بیشتر مردم استان نیوفاندلند و لابرادور در گذشته به کارهایی مانند صید ماهی، خرچنگ، نهنگ و ... می پرداختند. 

    ادامه مطلب ...
  • جزیره پرینس ادوارد

    1400/02/13 - 14:24:50
    جزیره پرینس ادوارد

    جزیره پرنس ادوارد که نام آن به انگلیسی Prince Edward Island و به فرانسوی Île-du-Prince-Édouard می باشد یکی از استانهای کانادا است. جزیره پرنس ادوارد با استان های کبک و نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک همسایه می باشد. این جزیره نسبت به سایر استانهای کانادا از جمعیت و مساحت کمتری برخوردار است.

    ادامه مطلب ...
  • آلبرتا

    1400/02/13 - 15:11:45
    آلبرتا

    آلبرتا غربی ترین استان سرسبز کانادا بوده و از دشت های زیبایی تشکیل شده است. جمعیت این استان هم اکنون بیش از چهار میلیون نفر است و همچنین در حال افزایش می باشد. جالب است بدانید شهر آلبرتا در صنعت نفت و گاز جهانی حرف اول را می زند و در حال پیشرفت است. با وجود امکاناتی که دولت کانادا برای استان آلبرتا در نظر گرفته، این استان را به یکی از مقصد های مهاجرت به کانادا تبدیل کرده است.

    ادامه مطلب ...
  • انتاریو

    1400/02/13 - 15:46:07
    انتاریو

    درخواست کنندگان پلن مهاجرت استانی انتاریو می توانند پیشنهاد کاری دریافت کنند و از یک صاحب کار اقدام به گرفتن اقامت و کسب گواهی کار نمایند.

    این افراد می توانند از طریق کشور مبدا دست به کار شوند در صورت اینکه بتوانند پیشنهاد کاری دریافت کنند و اقدام به مهاجرت را دریافت کنند.

    ادامه مطلب ...
  • بریتیش کلمبیا

    1400/02/15 - 10:47:06
    بریتیش کلمبیا

    مهاجرانی که از مهارت و سابقه ی مورد نظر استان بریتیش کلمبیا برخوردار باشند، می توانند به وسیله این برنامه گواهی انتخاب استانی بریتیش کلمبیا را کسب کنند.

    ادامه مطلب ...
  • ساسکاچوان

    1400/02/15 - 11:18:30
    ساسکاچوان

    در این مقاله به مهمترین موضوعات درمورد مهاجرت به ساسکاچوان پاسخ داده ایم.

    • اقامت ساسکاچوان
    • متخصصین ساسکاچوان
    • تحصیل در ساسکاچوان
    ادامه مطلب ...
  • مانیتوبا

    1400/02/15 - 12:16:21
    مانیتوبا

     مانیتوبا جزء سه استان با طراوت کانادا است و جمعیتی نزدیک 1,200,000 را در خود جای داده است. وینیپگ بزرگ ترین شهر این استان می باشد که جمعیتی نزدیک به 706,900 نفر دارد. دومین شهر آن

    مانیتوبا {Brandon} می باشد. این استان در طی سال های اخیر مهاجران زیادی را به خود جذب کرده است و این هدف را دارد سالانه 10,000 نفر مهاجر جدید را به خود جذب کند.

    ادامه مطلب ...
  • کبک

    1400/02/15 - 12:41:25
    کبک

    استان کبک جزء یکی از معروف ترین و پر بازدید ترین ایالت های کانادا به حساب می آید به همین دلیل است که داوطلبان علاقه زیادی به مهاجرت برای کبک دارند. وارسی راه های مهاجرت به این استان باعث کمک به متقاضیانی می شود که قصد مهاجرت دارند. برای اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به استان کبک با دایانا مهاجر همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • کرونا و تحصیل در کانادا

    1400/07/17 - 15:35:38
    کرونا و تحصیل در کانادا

     

    کشور کانادا در سال 2019 مقصد بیشتر از 600000 دانشجوی بین المللی بوده است. به طوری که هرسال بیشتر از 50,000 دانش آموز و دانشجوی سابق این کشور توانسته اند اقامت دائم کانادا را اخذ کنند. با این حال سوال قابل بررسی این است که با شروع و همچنین افزایش کرونا چگونه می توان پذیرش دانشگاه های این کشور را دریافت کرد؟

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top